Jeg har intet imod en ejer med milliarder i lommen, så længe de bliver brugt efter nogle fair regler.
Ingen fuskede eller urealistiske sponsorater, som man blandt andet har set i Manchester City, som giver mulighed for at bruge flere penge på spillere.
Brug milliarderne på at forbedre de sportslige faciliteter, og tiltræk spillere samt sponsorer den vej igennem. Så kan man langsomt bruge flere penge på spillere.
Husker et interview med Grønkjær da han var i Chelsea og Abramovich kom til. De var på træningslejr, og “dagligt kom der nye spillere ned på træningsbanen”.
Den slags er jeg sikker på vi ikke kan se den dag i dag.
Ingen fuskede eller urealistiske sponsorater, som man blandt andet har set i Manchester City, som giver mulighed for at bruge flere penge på spillere.
Brug milliarderne på at forbedre de sportslige faciliteter, og tiltræk spillere samt sponsorer den vej igennem. Så kan man langsomt bruge flere penge på spillere.
Husker et interview med Grønkjær da han var i Chelsea og Abramovich kom til. De var på træningslejr, og “dagligt kom der nye spillere ned på træningsbanen”.
Den slags er jeg sikker på vi ikke kan se den dag i dag.
Liverpool FC - Y.N.W.A
🕊️His name is Diogo🕊️