Snak

Mere indhold efter annoncen
Vildt nok - jeg havde faktisk Tyrkiet til at komme langt og i hvert fald som vinder af deres gruppe.
Det er fantastisk når Tyrkiet ryger ud. Antifodbold.
Stankovic lad os håbe Serbien er med til næste VM 🥲🥲
Hvis Tyrkiet er antifodbold hvad filan er Australien så? 😂😂
Så ka´ de lære det, spil aldrig uden Simsir .............
Morten Bruun er den ondeste fodboldperson.
Annonce