Snak

Mere indhold efter annoncen
. Flot på en billig baggrund. Men rekorden kan de ikke tage fra ham.


Tænker du er en af CRs fanboys?
Messi fik godtskrevet et selvmål mod Bosnien for 12 år siden, så teknisk set har han endnu kun tangerer Klose
Det er sgu da på et billigt grundlag.

Messi:
17 ÷ 27 = 0,63 mål pr. kamp

Pelé:
12 ÷ 14 = 0,86 mål pr. kamp

At den bedste spiller nogensinde skulle bruge så mange kampe på det er sgu sløjt
Ja, alle ved da at Just Fontaine er den bedste spiller nogensinde.
@Gerd

During Pelé’s peak era (roughly from the late 1950s to 1970), matches were significantly higher-scoring than they are today, typically averaging between 3.5 to 4.5 goals per match.


Nu er jeg langt fra Messi fanboy, men det er alligevel almen viden, at der blev scoret langt flere maal i gennemsnit i Peles tid.
Saa det du er ude paa, er lidt at sammenligne bananer med vindruer.
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, og alle ved at store spillere udelukkende kan vurderes på antallet af mål de har scoret, hvilket vil sige at spillere som Johan Cruyff (kun 3 VM-mål), Diego Maradona (acceptable 8 VM-mål) og Franz Beckenbauer (jævne 5 VM-mål) må betragtes som ganske middelmådige spillere.
En spiller som Paolo Maldini kan definitivt erklæres decideret uduelig, siden han aldrig har scoret til et VM.
Hvorfor er Mbappes målsnit så på niveau med dengang
Paola Maldini var også kendt som en utroligt dårlig afslutter, der aldrig kunne forblive onside. Kæmpe nulbon
Fordi Mbappe også er en af verdens bedste? Der findes mere end en god spiller i den her verden
Viva Vejle
Ja tillykke til Messi men inden VM er omme så sidder Mbappe på rekorden.
Annonce