Snak

Mere indhold efter annoncen
Geden
Det er noget kunstigt i betragtning af, at alle hans vm mål og titler kommer 10 år efter hans prime. Flotte stats. Men mange der husker Maradona i firserne vil nok stadig mene at Messi ikke når ham til sokkeholderne i betydning. Hænger nok også sammen med at VM fodbold ikke er verdens bedste længere. Det er ligesom blevet et sted hvor gamle koryfæer kan være med igen.
Bedste spiller i min levetid. Han matcher og overgår de største målscorere men har så meget mere. Er dribler, chanceskaber, gør sine medspillere bedre. Og så har der aldrig været et større talent ift. spilforståelse end ham. Han er fra en anden planet.

Så at han er den mest scorende i VM også, passer meget godt i det hele taget.
Ingen over eller i nærheden. Messi er historiens bedste.
Det 17 mål skulle aldrig have haft lov at stå...
IGEN svigter VAR...
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Annonce