Jeg husker ved ansættelsen af Hjulmand at det blev fremhævet at han kom i stedet for Hareide, for at skabe offensiv, positiv fodbold - det er vist gået i glemmebogen. Men Peter Møller ansætter ham sikkert på livstid.
Når jeg skriver 8 slutrunde kampe i træk, er det jo fordi flere medier netop nævner det faktum og stiller spørgsmålstegn ved om Hjulmand er den rette.
Kvalifikationerne har været ok - den første til WM med 9 sejre i træk er nok den nemmeste (ringeste) der nogensinde har været i Europa - jeg mindes ikke at der før har været så dårlige hold samlet i en pulje- men fint vi vandt den sikkert.
Denne før EM var nu ikke så sikker, som du påstår - i en (igen) nem pulje var vi, udover det katastrofale resultat ude mod Kasakstan (nr. 100+?? i verden) - kun et mulehår for at sætte point til mod San Marino (verdens dårligste)- og tabte til NordIrland - tja , det var sgu ikke nemt mod disse kæmpe nationer.
(Er du Kasper Hjulmand i forklædning?? )
Jeg har sgu ikke hørt andre være så glad for de kampe vi har spillet de seneste år.
Jeg tror såmænd ikke du er en spade eller dement - du virker bare sørgerlig på mig, en der fuldstændig overvurderer dine egne analytiske evner - kombineret med en tyrkertro på at du med argumenter om at "min er størst" kan få ret - stakkel.
Som andre også har påpeget i tråden, så er alle der ikke er enige med dig idioter, inklusive alle de eksperter, der mener det har været elendigt denne gang og en stor fiasko (Læs - næsten samtlige danske dagblade i dag)
Og ja - Frendrup, O´Reilly eller Vallis m.fl. for den skyld, kunne være bud på andre, eller han kunne have prøvet nogle af dem han ikke brugte, selvom de er udtaget.
At Hjulmand ikke har været taktisk stærk, bliver vel godt understreget af alle de manglende evner til at rette op undervejs på dårlige kampe, senest godt illustreret mod Slovenien, hvor han - igen - blev fise fornærmet over at mange mente dette efter kampen, han handlede for lidt og for sent. At han ikke formår at ændre eller forsøge system skifte, selvom vi sejler fuldstændig der mod Slovenien og var heldige med ikke at tabe til sidst - eller da det også sejlede mod Serbien og vi kun var en klar fejlkendelse fra at måske tabe, da Mæhle rev Mitrovic i trøjen.
Når jeg skriver 8 slutrunde kampe i træk, er det jo fordi flere medier netop nævner det faktum og stiller spørgsmålstegn ved om Hjulmand er den rette.
Kvalifikationerne har været ok - den første til WM med 9 sejre i træk er nok den nemmeste (ringeste) der nogensinde har været i Europa - jeg mindes ikke at der før har været så dårlige hold samlet i en pulje- men fint vi vandt den sikkert.
Denne før EM var nu ikke så sikker, som du påstår - i en (igen) nem pulje var vi, udover det katastrofale resultat ude mod Kasakstan (nr. 100+?? i verden) - kun et mulehår for at sætte point til mod San Marino (verdens dårligste)- og tabte til NordIrland - tja , det var sgu ikke nemt mod disse kæmpe nationer.
(Er du Kasper Hjulmand i forklædning?? )
Jeg har sgu ikke hørt andre være så glad for de kampe vi har spillet de seneste år.
Jeg tror såmænd ikke du er en spade eller dement - du virker bare sørgerlig på mig, en der fuldstændig overvurderer dine egne analytiske evner - kombineret med en tyrkertro på at du med argumenter om at "min er størst" kan få ret - stakkel.
Som andre også har påpeget i tråden, så er alle der ikke er enige med dig idioter, inklusive alle de eksperter, der mener det har været elendigt denne gang og en stor fiasko (Læs - næsten samtlige danske dagblade i dag)
Og ja - Frendrup, O´Reilly eller Vallis m.fl. for den skyld, kunne være bud på andre, eller han kunne have prøvet nogle af dem han ikke brugte, selvom de er udtaget.
At Hjulmand ikke har været taktisk stærk, bliver vel godt understreget af alle de manglende evner til at rette op undervejs på dårlige kampe, senest godt illustreret mod Slovenien, hvor han - igen - blev fise fornærmet over at mange mente dette efter kampen, han handlede for lidt og for sent. At han ikke formår at ændre eller forsøge system skifte, selvom vi sejler fuldstændig der mod Slovenien og var heldige med ikke at tabe til sidst - eller da det også sejlede mod Serbien og vi kun var en klar fejlkendelse fra at måske tabe, da Mæhle rev Mitrovic i trøjen.