Seriøst Bold? Hvor fanden ligger værdien i det spørgsmål ud over at det tilfredsstiller det mest rabiate segment af jeres læsere?
Man kan sagtens kritisere Hjulmand, men jeg kan ikke se at han kunne have gjort meget mere.
Folk har bare fået urealistisk store forventninger til vores landshold og glemmer nok også at vi den grad havde marginalerne med os til EM 2021.
Hvis man ser bort fra afslutningsspillet, så har det nuværende hold i virkeligheden spillet lige så godt, hvis ikke bedre.
De mangler stadig det sidste, men jeg synes der var tegninger til noget stort mod Tyskland.
Så kan man diskutere om vi skal skifte træner, men jeg har svært ved at få øje på en bedre realistisk mulighed.
Jeg elsker Henriksen, men jeg er ikke sikker på at han vil være en god landstræner og spillestilen ligger et stykke fra den måde ungdomsholdene spiller på.
Jeg ved heller ikke om Frank og Priske er interesseret lige nu.
Så hvis Hjulmand ikke er udbrændt, så synes jeg han skal fortsætte.
Jeg forstår dog godt hvis han føler at det er blevet et noget utaknemmeligt job.
Man kan sagtens kritisere Hjulmand, men jeg kan ikke se at han kunne have gjort meget mere.
Folk har bare fået urealistisk store forventninger til vores landshold og glemmer nok også at vi den grad havde marginalerne med os til EM 2021.
Hvis man ser bort fra afslutningsspillet, så har det nuværende hold i virkeligheden spillet lige så godt, hvis ikke bedre.
De mangler stadig det sidste, men jeg synes der var tegninger til noget stort mod Tyskland.
Så kan man diskutere om vi skal skifte træner, men jeg har svært ved at få øje på en bedre realistisk mulighed.
Jeg elsker Henriksen, men jeg er ikke sikker på at han vil være en god landstræner og spillestilen ligger et stykke fra den måde ungdomsholdene spiller på.
Jeg ved heller ikke om Frank og Priske er interesseret lige nu.
Så hvis Hjulmand ikke er udbrændt, så synes jeg han skal fortsætte.
Jeg forstår dog godt hvis han føler at det er blevet et noget utaknemmeligt job.