"Det er bl a. Hjulmands valg at stille med 3 cb. Det virker næsten som om at Hjulmand er mere bange for at tabe kampene, end han ønsker at vinde dem."
At man stiller med tre bagved fortæller ikke noget om hverken en offensiv eller defensivt tilgang. De tre bagest kan give plads til nogle offensive wingbacks, nu vi mangler kanter, som kan noget på egen hånd. Flere af de lækre offensive kampe vi har spillet under Hjulmand har været i en trebackkæde. Og her ved EM er vi i øvrigt i bedste halvdel hvad angår afslutninger pr. kamp.
Jeg synes ikke problemet ligger i at man ikke har turde investere offensivt. Vi har ganske enkelt ikke været gode nok, og bl.a. flere gange manglet farten til at supplere Højlund på toppen. Og så er der ikke scoret på de chancer vi har haft.
At man stiller med tre bagved fortæller ikke noget om hverken en offensiv eller defensivt tilgang. De tre bagest kan give plads til nogle offensive wingbacks, nu vi mangler kanter, som kan noget på egen hånd. Flere af de lækre offensive kampe vi har spillet under Hjulmand har været i en trebackkæde. Og her ved EM er vi i øvrigt i bedste halvdel hvad angår afslutninger pr. kamp.
Jeg synes ikke problemet ligger i at man ikke har turde investere offensivt. Vi har ganske enkelt ikke været gode nok, og bl.a. flere gange manglet farten til at supplere Højlund på toppen. Og så er der ikke scoret på de chancer vi har haft.
https://kortlink.dk/sudv