Hvad skulle vi have Kjær med for. Moral? Var der ikke andre der kunne bidrage med det?
Er det ikke ligegyldigt hvem der havde rollen som 5-valg til CB, når vedkommende ikke kom på banen?
Silkeborg IF
Hvad skulle vi have Kjær med for. Moral? Var der ikke andre der kunne bidrage med det?
som man i øvrigt lige så godt kunne have tabt
Enig i 2022, og et stykke af vejen i 2021 (gruppespil nej, men klart alle knockout kampe).
Men at 2024 er godkendt på resultater kræver at man finder nogle virkelig selektive skyklapper frem. Vi er heldige med at 3p var nok til at komme videre, og det fra en gruppe hvor vi som klart næstbedste hold (på papiret) ikke formår at slå nogle af de dårligere hold
Der er 0 mennesker der husker Hareides 0-0 mod Kroatien og ud på straffe