Man kan sagtens være historieløs, selvom man eksisterede og så fodbold på daværende tidspunkt. Det er der i hvert fald ét glimrende eksempel på herinde. Alternativt forstår man bare ikke den sport man påstår at interessere sig for. Og det er jo fair nok.
Hvis man i ramme alvor mener vi er bedre (eller sammenligneligt) stille med 80’erne, så har man afskrevet sig selv fuldstændigt og utvetydigt fra debatten.
Hvis man i ramme alvor mener vi er bedre (eller sammenligneligt) stille med 80’erne, så har man afskrevet sig selv fuldstændigt og utvetydigt fra debatten.
Silkeborg IF