SotD
Et langt indlæg, præget af de super positivitet over middelmådighed.
Når jeg siger 8 slutrunde kampe i træk uden sejr, er det selvfølgelig fordi det er den stime vi er i, om du kan lide det eller ej. I de 8 kampe er jeg så helt uenig i dig i vurderingen.
Mod England i 21 startede vi godt og blev derefter mast tilbage, ligesom mod tyskerne i går.
Mod Frankrig wm var vi heldige med at holde uafgjort længe. Serbien var en elendig match, særlig anden halvleg og en enorm skuffelse.
England forleden var ok, efter en dårlig start
I de øvrige var vi tæt på at være til grin, både mod Tunesien og særlig Australien.
I stort set alle kampe har vi spillet uden fart og gejst.
For øvrigt interessant du synes mennesker der ikke er enige med dit lalleglade syn skal indlægges, på den anden side, så kunne det jo være hyggeligt at hilse på dig i ægte person
I mine indlæg om historien har jeg i al stilfærdige påstået at vi i dag har langt flere spillere på fornemme adresser end før (og særlig senere end i 80erne og 90erne). Måske de gamle Hjulmand har udtaget simpelthen ikke er de rigtige, måske han bare ikke taktisk er særlig god?
Nuvel som du skriver har vi haft 27% hjemlige spillere med i 84, det er så 27 % flere end denne gang, fordi Hjulmand har så mange fra store ligaer at vælge imellem.
Et langt indlæg, præget af de super positivitet over middelmådighed.
Når jeg siger 8 slutrunde kampe i træk uden sejr, er det selvfølgelig fordi det er den stime vi er i, om du kan lide det eller ej. I de 8 kampe er jeg så helt uenig i dig i vurderingen.
Mod England i 21 startede vi godt og blev derefter mast tilbage, ligesom mod tyskerne i går.
Mod Frankrig wm var vi heldige med at holde uafgjort længe. Serbien var en elendig match, særlig anden halvleg og en enorm skuffelse.
England forleden var ok, efter en dårlig start
I de øvrige var vi tæt på at være til grin, både mod Tunesien og særlig Australien.
I stort set alle kampe har vi spillet uden fart og gejst.
For øvrigt interessant du synes mennesker der ikke er enige med dit lalleglade syn skal indlægges, på den anden side, så kunne det jo være hyggeligt at hilse på dig i ægte person
I mine indlæg om historien har jeg i al stilfærdige påstået at vi i dag har langt flere spillere på fornemme adresser end før (og særlig senere end i 80erne og 90erne). Måske de gamle Hjulmand har udtaget simpelthen ikke er de rigtige, måske han bare ikke taktisk er særlig god?
Nuvel som du skriver har vi haft 27% hjemlige spillere med i 84, det er så 27 % flere end denne gang, fordi Hjulmand har så mange fra store ligaer at vælge imellem.