Fremtiden på landsholdet er da komplet ligegyldig lige nu.
Der er en slutrunde forude om få måneder, og der skal Danmark stille med det bedst mulige hold. Derefter kan man så se på, hvem det giver mening at satse på i et længere perspektiv.
(Jeg forventer, at en håndfuld spillere selv trækker stikket til sommer, men det er en anden snak)
Falks alder burde derfor ikke være en hindring, og det ville selvfølgelig give mening at se ham og andre alternativer an i landsholdssammenhæng i testkampene, så man har en plan B, hvis Eriksen, Damsgaard, Lindstrøm og Højbjerg fortsat skal varme bænk i resten af sæsonen.
Det synes Hjulmand så ikke, og jeg tror, det er en kæmpe fejl, men vi må leve med det, og DBU synes tilsyneladende, at han gør det forrygende som landstræner, så vi må nok bare vænne os til kammerateriet og den rigide tilgang.
Der er en slutrunde forude om få måneder, og der skal Danmark stille med det bedst mulige hold. Derefter kan man så se på, hvem det giver mening at satse på i et længere perspektiv.
(Jeg forventer, at en håndfuld spillere selv trækker stikket til sommer, men det er en anden snak)
Falks alder burde derfor ikke være en hindring, og det ville selvfølgelig give mening at se ham og andre alternativer an i landsholdssammenhæng i testkampene, så man har en plan B, hvis Eriksen, Damsgaard, Lindstrøm og Højbjerg fortsat skal varme bænk i resten af sæsonen.
Det synes Hjulmand så ikke, og jeg tror, det er en kæmpe fejl, men vi må leve med det, og DBU synes tilsyneladende, at han gør det forrygende som landstræner, så vi må nok bare vænne os til kammerateriet og den rigide tilgang.