Ville elske at se Falk på landsholdet. Han er så fed en type spiller. At man engang har spillet en dårlig landskamp bør ikke være en begrundelse for ikke at blive udtaget. I så fald bør vi stille med 11 nye spillere hver gang
Kongens klub. KSDH
Hvor længe mon han havde kendt landskampterminen...?
Fair nok, at planlægge bryllup i en landskamptermin, men så forventer han jo så heller ikke at spille på landsholdet.
Ærgerligt han ikke brænder mere for at spille på landsholdet (der var vist også noget med han engang meldte afbud, fordi han havde brug for at restituere). For jeg kan rigtig godt lide ham som spiller.
quazz: han bliver jo aldrig udtaget, så det var bare en undskyldning fra landstræneren.
Landstræneren bruger så spillet og indkalder ham til landsholdet fordi han ved at han skal giftes og med så kort varsel kan han kun melde afbud..
Fremtiden på landsholdet er da komplet ligegyldig lige nu.
Der er en slutrunde forude om få måneder, og der skal Danmark stille med det bedst mulige hold. Derefter kan man så se på, hvem det giver mening at satse på i et længere perspektiv.