Kan jo være ligegyldigt. Hjulmand har “kig” på alle, men de kommer aldrig med. Forstår der skal være relationer på et landshold, det er der er par væsentlige som kan bidrage med. Men 30% af den trup bør skiftes ud med nogle som præsterer for deres klubber eller som der er en fremtid i. Her ved jeg ikke med Falk…
Snak
Hjulmand holder øje med Falk: Det er brutalt
ons 13. mar 2024
Den danske landstræner er imponeret over det, Rasmus Falk har præsteret for FCK i denne sæson, men påpeger, at konkurrencen er ualmindelig hård.
Læs hele nyheden her
ons 13. mar 2024
Han er vel også snart overhalet af Frendrup, hvis det ikke allerede ligger lidt i kortene.
ons 13. mar 2024
Som FCK fan har jeg det fint med, at Falk ikke skal spilde sine kræfter på landsholdet. Men Hjulmands betragtninger gør mig bekymret for, om han er helt rask.
Falk er jo ikke mere sekser af natur end Christian Eriksen. Så det er jo noget pjat at lade som om, at det kun er relevant at udtage Falk til landsholdet på den position som konkurrent til spillere som Nørregaard, Pierre Emil og Morten Hjulmand. Falk er jo et oplagt alternativ til otteren i stedet for Damsgaard, Eriksen og andre bænkevarmere. Falk har tre MOM kåringer i CL i denne sæson - hvad har Eriksen og Damsgaard?
Falk er jo ikke mere sekser af natur end Christian Eriksen. Så det er jo noget pjat at lade som om, at det kun er relevant at udtage Falk til landsholdet på den position som konkurrent til spillere som Nørregaard, Pierre Emil og Morten Hjulmand. Falk er jo et oplagt alternativ til otteren i stedet for Damsgaard, Eriksen og andre bænkevarmere. Falk har tre MOM kåringer i CL i denne sæson - hvad har Eriksen og Damsgaard?
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
ons 13. mar 2024
Falk er 32 og har ingen fremtid på landsholdet. Han har end ikke relationerne til det. Man burde i stedet kigge mod Italien og Frendrup
ons 13. mar 2024
Der er da godt nok også fokus på hvem han IKKE har udtaget.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
ons 13. mar 2024
Ikke nok med, at der er mange spillere foran Falk i køen, så har fortiden lært os, at man ikke kan regne med Falk, når det kommer til landsholdet.
Falk har således ingen problemer med at fravælge landsholdet til fordel for Moster Åses runde fødselsdag. Og det er lidt af et problem op til en slutrunde for en landstræner.
Falk har således ingen problemer med at fravælge landsholdet til fordel for Moster Åses runde fødselsdag. Og det er lidt af et problem op til en slutrunde for en landstræner.
ons 13. mar 2024
Ingen igen. Det har intet med konkurrence, at gøre. Hjulmand udtager dem han rent venskabeligt har relation til.
ons 13. mar 2024
Falk er 32 og har ingen fremtid på landsholdet. Han har end ikke relationerne til det.
Valide pointer.
Falk er IMO kun interessant for landsholdet hvis man står med et hul man er nødt til at lukke et akut hul med en kortsigtet løsning.
Det giver ingen mening at tage ham med på et yderligt mandat.
If you know, you know.
ons 13. mar 2024
Der er da godt nok også fokus på hvem han IKKE har udtaget.
Det har det jo alle dage været herinde.
‘Hvor er dit, hvor er dat’?
Så bliver Billing efterspurgt, selvom han overhovedet ikke spiller.
Så skal Braithwaite pludselig udtages som første mand, fordi han af en eller anden magisk årsag pludselig har fået slutprodukt i den spanske 2. division.
Debatten er selvfølgelig fin, men ja - det omhandler stort set altid de spillere, som ikke er udtagne.
Det har det jo alle dage været herinde.
‘Hvor er dit, hvor er dat’?
Så bliver Billing efterspurgt, selvom han overhovedet ikke spiller.
Så skal Braithwaite pludselig udtages som første mand, fordi han af en eller anden magisk årsag pludselig har fået slutprodukt i den spanske 2. division.
Debatten er selvfølgelig fin, men ja - det omhandler stort set altid de spillere, som ikke er udtagne.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA