Hjulmand ville jeg aldrig bruge penge på, hvis jeg var manager.
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
Som jeg ser det, så trænger United mere end noget hold i verden til at indhente nogle ledere.
De har simpelthen for mange prinser og prinsesser rende rundt på det hold.
Få send Casemiro afsted (Leder) for at få lidt for ham.
Få hentet Hjulmand ind (Kæmpe chef).
Ud med Garnacho, Antony, Sancho og Rashford (Prinsesserne).
Det shit show United efterhånden består af kommer til at tage mindst 3-4 somre at rette op på. Problemet lige nu er at alle kan se hvor skidt det står til.
Der kommer nok ikke til at gå 12 måneder før Brunos kontrakt bliver et issue. Kunne godt forestille mig at Paris kunne tænke sig at tilføje ham til sin portugisiske midtbane.
Træneren får næppe særlig lang snor i kommende sæson. Og så kan vi efterhånden se holdet smuldre endnu mere.
Ders2025
Et projekt der også har råd til at smide så mange penge?