Deres midtbane er helt væk - så nok ikke dumt med lidt stabilitet i form af Hjulmand
Snak
Hjulmand meldes på blokken i United
man 21. jul 12:34
Den portugisiske avis A Bola melder, at Manchester United skulle være interesserede i danske Morten Hjulmand
Læs hele nyheden her
man 21. jul 12:50
det bliver dyrt! sporting er ikke nemme at handle med...80 millioner euro er hans frikøbsklausul...tror sgu ikke det kommer til at ske..hvis united os skal ha mbeumo og en angriber.
man 21. jul 12:55
United skal have midterforsvarere og gerne en 6’er. Drop Hjulamand med mindre United er ved at sælge nogle af deres andre midtbanespillere.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
man 21. jul 13:15
Jeg ser ikke deres forsvar som det største problem.. Deres midtbane trænger lige præcis til én som Hjulmand som kan lette det pres de tit er under fordi den nuværende midtbane mangler fart og dermed tit er i undertal.
Hjulmand er mere end velkommen 😎
Hjulmand er mere end velkommen 😎
man 21. jul 13:24
Som jeg ser det, så trænger United mere end noget hold i verden til at indhente nogle ledere.
De har simpelthen for mange prinser og prinsesser rende rundt på det hold.
Få send Casemiro afsted (Leder) for at få lidt for ham.
Få hentet Hjulmand ind (Kæmpe chef).
Ud med Garnacho, Antony, Sancho og Rashford (Prinsesserne).
Det shit show United efterhånden består af kommer til at tage mindst 3-4 somre at rette op på. Problemet lige nu er at alle kan se hvor skidt det står til.
Der kommer nok ikke til at gå 12 måneder før Brunos kontrakt bliver et issue. Kunne godt forestille mig at Paris kunne tænke sig at tilføje ham til sin portugisiske midtbane.
Træneren får næppe særlig lang snor i kommende sæson. Og så kan vi efterhånden se holdet smuldre endnu mere.
De har simpelthen for mange prinser og prinsesser rende rundt på det hold.
Få send Casemiro afsted (Leder) for at få lidt for ham.
Få hentet Hjulmand ind (Kæmpe chef).
Ud med Garnacho, Antony, Sancho og Rashford (Prinsesserne).
Det shit show United efterhånden består af kommer til at tage mindst 3-4 somre at rette op på. Problemet lige nu er at alle kan se hvor skidt det står til.
Der kommer nok ikke til at gå 12 måneder før Brunos kontrakt bliver et issue. Kunne godt forestille mig at Paris kunne tænke sig at tilføje ham til sin portugisiske midtbane.
Træneren får næppe særlig lang snor i kommende sæson. Og så kan vi efterhånden se holdet smuldre endnu mere.
man 21. jul 13:40
United har jo mangler hele vejen rundt - hvad end du snakker målmand, forsvar, midtbane, angreb eller bænk, så har de det jo svært. Og når de så tilmed siger farvel til spillere som Garnacho, Sancho og Rashford - som jo er dygtige spillere, så ligner det altså, at de går en meget svær sæson i møde - Mbeumo/Cunha må være kærkomne forstærkninger til offensiven, men som det ofte er set i United de senere år, så er det et sted, hvor gode spillere og talenter bliver dårligere eller går i stå.
Hjulmand ville derfor også være en fornuftigt tilføjelse til United, ingen tvivl, men det er umiddelbart kulturen i klubben, som for alvor mangler et positivt løft.
Hjulmand ville derfor også være en fornuftigt tilføjelse til United, ingen tvivl, men det er umiddelbart kulturen i klubben, som for alvor mangler et positivt løft.
If I had the wings of a sparrow...
If I had the arse of a crow...
I'd fly over Pride Park tomorrow...
and shit on the bastards below!