Nu bør Justesen også tage det kloge trænervalg for at sikre sig at Hobro ikke for alvor ender blandt de nederste to, det burde være oplagt at hyre Wichmann ind med det samme… formationen er der til det, samt et stort kendskab til både 1 Division men også markedet i 2 Division… er en no brainer
Snak
Hobro stolt af trænersalg
man 28. jul 11:35
Hobro IK's sportschef Lars Justesen sætter ord på salget af klubbens cheftræner Martin Thomsen.
Læs hele nyheden her
Redigeretman 28. jul 13:22
Helt enig i ovenstående.
Dog ved alle os der følger Hobro IK, at Justesen og Wichmann har haft deres ture på sidelinjen og her tænker jeg ikke bare en "friendly trash talk i kampens hede". Så tror simpelthen ikke på at det bliver Wichmann.
Har hørt at Engstrøm, Mikkel Thygesen også skulle være et bud. Jeg havde nu alligevel gået med Okan Atas - ved godt at han er ung, men han har udover stor faglighed og pondus på træningsbanen også været assistent under Martin Thomsen. Derudover er jeg også enig med dig i at truppen, skal og må have et løft.
Dog ved alle os der følger Hobro IK, at Justesen og Wichmann har haft deres ture på sidelinjen og her tænker jeg ikke bare en "friendly trash talk i kampens hede". Så tror simpelthen ikke på at det bliver Wichmann.
Har hørt at Engstrøm, Mikkel Thygesen også skulle være et bud. Jeg havde nu alligevel gået med Okan Atas - ved godt at han er ung, men han har udover stor faglighed og pondus på træningsbanen også været assistent under Martin Thomsen. Derudover er jeg også enig med dig i at truppen, skal og må have et løft.
man 28. jul 15:25
@Fodboldtosse enig! Det har ikke været pæne gloser Wichmann og HIK har sendt efter hinanden når Kolding var på besøg. Jeg er rimelig sikker på han ikke er et emne.
Okan kunne være et bud. Han kender klubben og mange af de unge dygtige gutter som klubben producerer i de her år. Emil A kunne efterhånden også være et bud. Han kan føre Thomsens filosofi videre.
Der må dog være penge i kassen til at investere i truppen hvis der også ryger en stor sjat ind for et Fischer-salg. Efter sigende har de en kæmpe videresalgsklausul på ham
Okan kunne være et bud. Han kender klubben og mange af de unge dygtige gutter som klubben producerer i de her år. Emil A kunne efterhånden også være et bud. Han kan føre Thomsens filosofi videre.
Der må dog være penge i kassen til at investere i truppen hvis der også ryger en stor sjat ind for et Fischer-salg. Efter sigende har de en kæmpe videresalgsklausul på ham