Kend nu bare jeres plads og afgiv ham til de store drenge.
Snak
Howe vil beholde Isak: Der foregår ting bag kulisserne
lør 26. jul 10:39
Eddie Howe har fortsat troen på, at Newcastle formår at beholde Alexander Isak, selvom der sker en masse bag kulisserne.
Læs hele nyheden her
lør 26. jul 10:44
Det har så forgået et stykke tid. Samme grund til han kom med den mærkelige udtalelse i sidste uge. Der vidste man, at der foregik noget.
Kan han lokkes til at blive for et forbedret kontrakt eller har han besluttet sig for Liverpool.
Kan han lokkes til at blive for et forbedret kontrakt eller har han besluttet sig for Liverpool.
lør 26. jul 11:03
Det sygt med de lønninger som er fortalt andet sted, 5,3 millioner skattefrit om ugen, om ugen, hvad mener i andre her på Bold?
Kun de bedste er gode nok.
FCR - Brøndby - Bayern Munchen - PSG - Real Madrid - Napoli
lør 26. jul 11:04
Tror bestemt ikke Liverpool er en mulighed længere. Ikke efter de hentede Etikite og de summer de ellers har forbrugt det her vindue. Det ville være trist at se ham ende på elefanternes kirkegård i Saudi
lør 26. jul 11:08
Jeg tror desværre, at Isak er tabt for Newcastle. Ryger han til Liverpool kan vi lige så godt give dem mesterskabet allerede i august, for ingen vil komme bare i nærheden af dem.
Vælger Isak pengene fortjener han at blive glemt i ørkenligaen.
Vælger Isak pengene fortjener han at blive glemt i ørkenligaen.
Brøndby, Portsmouth, Fiorentina
lør 26. jul 11:34
@justanother
Alt man hører og læser i dækningen af historien tyder da på, at det KUN er Liverpool, der er inde i billedet.
Romano fortæller at Isak ikke vil til Saudi.
Det eneste det handler om nu er hvorvidt Liverpool og Newcastle kan blive enige om en pris.
Liverpool ved godt de kommer til at betale kassen for ham, men de vil selvfølgelig forsøge at få de bedst mulige betingelser i sådan en handel. Så der kommer til at gå lidt tid med forhandling.
Alt man hører og læser i dækningen af historien tyder da på, at det KUN er Liverpool, der er inde i billedet.
Romano fortæller at Isak ikke vil til Saudi.
Det eneste det handler om nu er hvorvidt Liverpool og Newcastle kan blive enige om en pris.
Liverpool ved godt de kommer til at betale kassen for ham, men de vil selvfølgelig forsøge at få de bedst mulige betingelser i sådan en handel. Så der kommer til at gå lidt tid med forhandling.
lør 26. jul 11:36
Forstår ikke Liverpool må bruge så mange penge.Når Newcastle ikke har Hadlet i 3 vinduer…
lør 26. jul 11:46
Liverpool har stort set heller ikke handlet i 3 vinduer og så har de en markant højere omsætning. Derfor er der forskelle på deres formåen på transfermarkdet i dette vindue.
Lets talk about Six Baby
lør 26. jul 12:00
Det her interview med Alan Shearer er meget sigende:
https://youtu.be/z0fDOk6qdtY?si=eYnkj2l-vywrpP8s
Her fortæller Isak
- at efter tre sæsoner hos Sociedad, var han klar til ny udfordring og et spring op (også været 3 sæsoner hos Newcastle)
- målet for ham i Newcastle var at vinde liga cuppen og være med til at kvalificere klubben til den kommende CL turnering
- er så helt stille omkring spørgsmålet om forlængelse i klubben.
Det ligner sgu, at Isak i noget tid har været klar på ny udfordring og klub.
https://youtu.be/z0fDOk6qdtY?si=eYnkj2l-vywrpP8s
Her fortæller Isak
- at efter tre sæsoner hos Sociedad, var han klar til ny udfordring og et spring op (også været 3 sæsoner hos Newcastle)
- målet for ham i Newcastle var at vinde liga cuppen og være med til at kvalificere klubben til den kommende CL turnering
- er så helt stille omkring spørgsmålet om forlængelse i klubben.
Det ligner sgu, at Isak i noget tid har været klar på ny udfordring og klub.
lør 26. jul 13:27
Puha Liverpool bliver skræmmende (endnu mere) i kommende sæson. Der er vel ret beset ikke en bedre angriber i verdenen lige pt end Isak. Og det har været det eneste Liverpool har manglet de sidste 2-3 sæsoner. At man så samtidig har hentet Wirtz, Kerkez, Frimpong og Etikeke, amen det er faktisk fuldstændig vildt at tænke på. De tager alle 5 pokaler i næste sæson. Du læste det her først☝️☝️