Ung mexicansk smart-i-en-fart type,
Med Millioner på kontoen, kører vanvidskørsel i de københavnske gader, hvor familier og ældre mennesker færdes. Den slags SKAL straffes hårdt.
Det gjorde han så ikke. Han kørte 110 på en vej, der ligner en motorvej, hvor der ikke er adgang til bløde trafikanter. Han gjorde det midt om natten og han gjorde det ikke under påvirkning. Han kørte ikke nogen form for racerkørsel. Han kørte bare "på motorvej" uden at være opmærksom på, at det han kørte på ikke var en motorvej. Det er selvfølgelig dumt, det koster ham selvfølgelig en stor bøde, og det koster ham bilen. Og kørekortet. Og sikkert samfundstjeneste.
Det er positivt, at attituden er ved at ændre sig, men i gamle dage kørte folk med den hastighed i gamle skraldekasser på diverse landeveje, og det var i den grad ikke altid, at folk fik sat farten ned bare fordi der var en eller anden elendig landsby i vejen.