Jeg har lige været på ferie i Tanzania der satte jeg mig heller ikke ind i færdselsreglerne. Plejer i at gøre det?
Ja, hvis jeg har tænkt mig at sætte mig bag et rat så gør jeg da. Alt andet er direkte respektløst.
Silkeborg IF
Jeg har lige været på ferie i Tanzania der satte jeg mig heller ikke ind i færdselsreglerne. Plejer i at gøre det?
Han kørte 110 på en vej, der ligner en motorvej, hvor der ikke er adgang til bløde trafikanter.
“ Kan du så fortælle mig, hvorfor der op til flere fodgænger overgange på Kalvebod brygge”
“ Som én der ikke har vildt meget til overs for FCK”
Har du i øvrigt bemærket hvor mange artikler der er om denne for FCK negative historie? Det kan måske være med til at dementere nogle af dine tidligere udsagn?Det er måske ikke altid det mest gavnlige, men som udgangspunkt fortænker jeg ikke en virksomhed i at vide hvad der giver smør på bordet.