Ok nu siger jeg det rent ud.
Det helt simpelt pga brugere som ham/den jeg specifikt havde det med sidst.
Det forpester et hvert forsøg på debat, snak, whatever, så ærlig talt gør jeg bare det samme - i stedet for at min fokus er idiotisk blå-øjet på min klub, er den så i stedet rød mod netop deres idioti.
Du har sandsynligvis mere historie end mig(er mit gæt) så hvis du kan finde 1 tilfælde hvor det ligegyldigt hvad ikke er FCK propaganda; er jeg villig til at stoppe her. Du ved nok hvem.
edit: Og forskellen består jo netop i at det er ikke sporadisk SoMe kommentar, men faste brugere.
Det helt simpelt pga brugere som ham/den jeg specifikt havde det med sidst.
Det forpester et hvert forsøg på debat, snak, whatever, så ærlig talt gør jeg bare det samme - i stedet for at min fokus er idiotisk blå-øjet på min klub, er den så i stedet rød mod netop deres idioti.
Du har sandsynligvis mere historie end mig(er mit gæt) så hvis du kan finde 1 tilfælde hvor det ligegyldigt hvad ikke er FCK propaganda; er jeg villig til at stoppe her. Du ved nok hvem.
edit: Og forskellen består jo netop i at det er ikke sporadisk SoMe kommentar, men faste brugere.
The ancient Greeks were the first ones to say an unexamined life is not worth living. They don't tell you of course what we found out, an examined life not that fascinating either.