Var anklagerne bare ligeså nidkære og ivrige, når det gælder bandemedlemmer.
Snak
Huescas erkender sig skyldig - må vente på dom
man 28. apr 2025
FCK-spilleren Rodrigo Huescas erkender sig skyldig i vanvidskørsel, men må vente på sin dom, der først afsiges om en uge. Det står klart efter mandagens retssag i Københavns Byret.
Læs hele nyheden her
man 28. apr 2025
Det her er lidt latterligt.
Folk der dræber osv. slipper nærmest billigere..
Håber det bliver en bøde. Og så kom dog videre..
Hilsen en BIF fan💛💙
Folk der dræber osv. slipper nærmest billigere..
Håber det bliver en bøde. Og så kom dog videre..
Hilsen en BIF fan💛💙
Redigeretman 28. apr 2025
Jeg forstår mig ikke så meget på jura, men det er vel ikke ligefrem uforsætligt at køre 115 i en 50 km zone..
Og uvidenhed om færdselsreglerne og ugyldigt kørekort er heller ikke en undskyldning.
Jeg synes dog, at udvisning er i overkanten, med mindre det er præcedens for alle udlændinge.
Og uvidenhed om færdselsreglerne og ugyldigt kørekort er heller ikke en undskyldning.
Jeg synes dog, at udvisning er i overkanten, med mindre det er præcedens for alle udlændinge.
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach
man 28. apr 2025
Ung mexicansk smart-i-en-fart type,
Med Millioner på kontoen, kører vanvidskørsel i de københavnske gader, hvor familier og ældre mennesker færdes. Den slags SKAL straffes hårdt.
Med Millioner på kontoen, kører vanvidskørsel i de københavnske gader, hvor familier og ældre mennesker færdes. Den slags SKAL straffes hårdt.
man 28. apr 2025
Hvis der er præcedens for folk skal udvises for den type forseelse, så er der selvfølgelig intet der taler imod det, når man ser på hans meget begrænset tilknytning til Danmark.
Forstår ikke at forsvarsadvokaten prøver at argumentere for frifindelse af konfiskation af bilen.
At han ikke har gidet sætte sig ind i reglerne for hvornår et kørekort er gyldigt (eller FCK ikke har været gode nok til at informere ham om det) og færdelsreglerne i Danmark bør tale for en højere straf end som argument for en lavere.
Forstår ikke at forsvarsadvokaten prøver at argumentere for frifindelse af konfiskation af bilen.
At han ikke har gidet sætte sig ind i reglerne for hvornår et kørekort er gyldigt (eller FCK ikke har været gode nok til at informere ham om det) og færdelsreglerne i Danmark bør tale for en højere straf end som argument for en lavere.
Håbløs fodbold romantiker der efterhånden hellere vil se de lokale serie hold end CL.
man 28. apr 2025
@kungodemåltak
Jeg er enig omkring han skal straffes, men nu blev han taget i at køre for stærkt om natten, og det er kommet frem at der ikke var mennesker på gaden på det tidspunkt, så ikke helt rigtig at der er ældre og familie på gaden på det aktuelle tidspunkt.
Jeg er enig omkring han skal straffes, men nu blev han taget i at køre for stærkt om natten, og det er kommet frem at der ikke var mennesker på gaden på det tidspunkt, så ikke helt rigtig at der er ældre og familie på gaden på det aktuelle tidspunkt.
Redigeretman 28. apr 2025
Jura er ikke så sort/hvidt, at man kan skærer forbrydelser over en kam. Man er nødt til at tage konkret stilling i hver sag. Ofte skal anklageren fremføre kravet, velvidende at det ikke sker. Nu må vi se hvad dommen er. Men mon ikke han slipper med en advarsel om udvisning?
man 28. apr 2025
Ung mexicansk smart-i-en-fart type,
Med Millioner på kontoen, kører vanvidskørsel i de københavnske gader, hvor familier og ældre mennesker færdes. Den slags SKAL straffes hårdt.
Hvor mange familier og ældre tror du går rundt på Kalvebod Brygge midt om natten? Og hvorfor er det relevant at han er mexicaner og - i din optik - en bestemt “type”?
Hans forseelse er rigelig alvorlig i forvejen og selvfølgelig skal han straffes hårdt, men du behøver ikke at pynte på den for at få den til at fremstå værre. Hvis noget får det bare dig selv til at fremstå subjektiv og useriøs.