Udsalg i Randers. Trænere og spillere flyver ud af svingdøren
Snak
Hvidovre får prøvespiller fra Randers
ons 24. jun 16:49
Max Albæk skal forsøge at spille sig til en aftale med Hvidovre de kommende dage
Læs hele nyheden her
ons 24. jun 18:58
Og HIF slået tilbage til start.
Nu skal udenbys talenter have chancen - som i gamle dage.
Forza HIF
Nu skal udenbys talenter have chancen - som i gamle dage.
Forza HIF
ons 24. jun 20:06
Sofatræner. Kan godt forstå du har det navn.
Hvidovre har jungvig, aby, blæsild, marius p som alle træner med 1 holdet så eget alv er der. Hvidovre er nok en af de klubber som går mere op i af udvikle talenter end resultater. Så derfor er det ikke unormalt man ser u17 spillere på u19. Så kan ikke ikke helt forstå dig og selvfølgelig skal man da også tilknytte talenter fra andre klubber. Er sådan mange klubber overlever. En spiller som måske har det svært et sted kan vokse et andet sted. Så er helt fair man giver dem en chance og så er det jo ikke dem alle der ender ud i kontrakter. Men forsæt du bare med dit FIFA hold fra sofaen
Hvidovre har jungvig, aby, blæsild, marius p som alle træner med 1 holdet så eget alv er der. Hvidovre er nok en af de klubber som går mere op i af udvikle talenter end resultater. Så derfor er det ikke unormalt man ser u17 spillere på u19. Så kan ikke ikke helt forstå dig og selvfølgelig skal man da også tilknytte talenter fra andre klubber. Er sådan mange klubber overlever. En spiller som måske har det svært et sted kan vokse et andet sted. Så er helt fair man giver dem en chance og så er det jo ikke dem alle der ender ud i kontrakter. Men forsæt du bare med dit FIFA hold fra sofaen
ons 24. jun 20:23
Alf...
Mener du seriøst Hvidovre har nogen som helst satsning på egne talenter på førsteholdet? Du nævner 5 spillere, hvoraf den ene har 5 indhop i hele sæsonen som 22 årig.
Aby, altså FCK spilleren aby har spillet fast som den eneste af dem du nævner.
Ift. hvor mange penge HIF bruger på at have ungdoms"elite" så har de ikke meget at vise for det.
Det kræver selvfølgeligt at klubben har en strategi om at bruge egne talenter (hvilket det tydeligvis ikke er tilfældet) og selvfølgeligt at HIF akademiet producerer spillere som er gode nok. Hønen eller ægget.
Men nej alf.. bare nej.
Mener du seriøst Hvidovre har nogen som helst satsning på egne talenter på førsteholdet? Du nævner 5 spillere, hvoraf den ene har 5 indhop i hele sæsonen som 22 årig.
Aby, altså FCK spilleren aby har spillet fast som den eneste af dem du nævner.
Ift. hvor mange penge HIF bruger på at have ungdoms"elite" så har de ikke meget at vise for det.
Det kræver selvfølgeligt at klubben har en strategi om at bruge egne talenter (hvilket det tydeligvis ikke er tilfældet) og selvfølgeligt at HIF akademiet producerer spillere som er gode nok. Hønen eller ægget.
Men nej alf.. bare nej.
ons 24. jun 21:05
Smiler bruger.
Og fck har hentede begge daramy brødrene i Hvidovre, Victor jemsen.
En jonas Wind i rosenhøj og ja sådan er fodbold og det er jo fantastisk. Men gør dem så hellere ikke til eget avl i FCk
Og fck har hentede begge daramy brødrene i Hvidovre, Victor jemsen.
En jonas Wind i rosenhøj og ja sådan er fodbold og det er jo fantastisk. Men gør dem så hellere ikke til eget avl i FCk
ons 24. jun 23:43
Hold da op.
Og når du så kender klubben så godt, så vildt at du glemmer ham som har spillet flest kampe, har været i klubben siden U14. Anders Ravn
Alle spiller med U17 på U19, så det er ikke specielt.
Årsagen til min kommentar er det faktum at da de var deltid og rykkede i Superligaen have de 52% af truppen som havde spillet i klubben siden U17. Mig bekendt det største for en klub udenfor U19 Ligaen.
Detvar der jeg begyndte af følge klubben. Heletiden spillere man ikke kendte brød igennem. Det var fedt og nyt i subtoppen - nu er de bare som de andre og lever af skrald fra de andre - og helt fair - jeg kunne bedre lide det specielle.
Så du har ret jeg bliver på sofaen.
Og når du så kender klubben så godt, så vildt at du glemmer ham som har spillet flest kampe, har været i klubben siden U14. Anders Ravn
Alle spiller med U17 på U19, så det er ikke specielt.
Årsagen til min kommentar er det faktum at da de var deltid og rykkede i Superligaen have de 52% af truppen som havde spillet i klubben siden U17. Mig bekendt det største for en klub udenfor U19 Ligaen.
Detvar der jeg begyndte af følge klubben. Heletiden spillere man ikke kendte brød igennem. Det var fedt og nyt i subtoppen - nu er de bare som de andre og lever af skrald fra de andre - og helt fair - jeg kunne bedre lide det specielle.
Så du har ret jeg bliver på sofaen.