Snak

Mere indhold efter annoncen

Hvidovre gafler AB's topscorer

tors 7. jun 2018
Oprykkede Hvidovre har skrevet en etårig aftale med AB-topscorer Stefan Nygaard, der tidligere har spillet 1. division med Næstved.

Læs hele nyheden her
Jeg er ved at være træt af den vending. "Gafler" . Hvad er der nu galt i at nøjes med at konstatere at "Hvidovre henter AB´s topscorer". Nuvel, det fik mig til at lave en kommentar, så måske det var det der var meningen.
Måske :-)
Jeg er til gengæld megatræt af ordet "retvendt". En overgang skulle alle kommentarorer bruge ordet i mindst hver 5. sætning. Det er heldigvis på retur nu, men i en lang periode var det en plage at sidde og se fodbold. Især Per Frimann var slem at høre på ...
Enig, er også træt af "gafler". For slet ikke at tale om "hapser". Må snart være brugt op.
Per Frimann er altid slem at høre på.
Tillykke med ham Hvidovre, men så vidt jeg ved så er det da Rasmus Tangvig det er topscorer i AB med 15 mål
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Spændenede...
Hvidovre og Watford
Bliver interessant at se om han har fået bygget på sit spil i forhold til sidst han var i 1.div med Næstved.

Det eneste han var god til der var at få gule/røde kort for at brokke sig til dommeren.
Næver forever.
@ filthat

Han er stadig rigtig god til at få hjernedøde, unødvendige strafpoint.
En okay angriber på 2div niveau, men for mig at se er det hans topniveau.
Han har såmænd gjort det helt okay på et tyndt AB hold, men han er ikke uerstattelig.
1. Klaus Lykke 2. René Henriksen 3. Jan Bjur
Tillykke med ham Hvidovre, men så vidt jeg ved så er det da Rasmus Tangvig det er topscorer i AB med 15 mål


Det er kun 5 af dem, der er scoret i AB-trøjen, resten blev scoret for Greve i efteråret. Så jo, Stefan Nygaard er AB-topscorer, da han har nettede 12 gange for uglerne denne sæson
Hvepsen er en effektiv jæger og kan stikke i en uendelighed.
Kom i tanke om det efter jeg havde skrevet herinde, var desværre for doven til at slette det. BTW kommer jer og AB ikke snart tilbage i 1. Division, vi savner jer😁
Annonce