Snak

Mere indhold efter annoncen
Tillykke til Viborg med en ny sæson i superligaen efter denne rundes resultater trods nederlaget til Vejle. Jeg håber virkelig, at der kan siges det samme for RFC´s vedkommende onsdag, så kampen i Odense senere på ugen på ingen måde kan blive spændende på den konto. Jeg sover først trygt, når vi er helt og endegyldigt uden for farezonen.
Randers FC
Tak for kampen HIF!
Kunne være fedt med en funktion så man kunne sende beskeder til andre brugere af bold.dk!
Annonce