Tillykke til Viborg med en ny sæson i superligaen efter denne rundes resultater trods nederlaget til Vejle. Jeg håber virkelig, at der kan siges det samme for RFC´s vedkommende onsdag, så kampen i Odense senere på ugen på ingen måde kan blive spændende på den konto. Jeg sover først trygt, når vi er helt og endegyldigt uden for farezonen.
Randers FC