Snak

Mere indhold efter annoncen

Hvidovre smed point i Corlu-debut for Hillerød

fre 3. apr 17:20

Hvidovre og Hillerød åbnede slutspillet med en intens duel, der endte 1-1. Det var to mål, der faldt sent i opgøret. 



Læs hele nyheden her
Lige ved og næsten....
2650⚽
kimjen
Og igen en dommer du burde lægge fløjten på hylden. Er jo trist at se så ringe endda indsats
Er der nogen, der ved mere om planerne om nyt stadion i Hvidovre? Hvad er det nyeste?
Bold 272180
At det går pænt langsomt og nu har man ikke travlt efter valget kom i hus. Så håber kommunal bestyrelsen vågner op.. Da et nyt stadion både vil være godt sportsligt og økonomiske. Da det vil give flere tilskuere og spomsore
Bare rolig. Vi i Hillerød kender alt til inkompetente kommunal bestyrelser når det angår stadion. Jeg må dog sige at den bane så værrer ud end den vi har i Hillerød ;)
Hej
Jeg var ikke på stadion, så måske nogen kan hjælpe mig.
Hvidovre havde en gylden mulighed for at hægte Hillerød lidt af.
Så hvorfor skiftede de Egho ind som kun kan scorer på straffen når manne Match winner fra Middelfart sad på bænken.


Nogen som så kampen som kan komme med et bud. Jeg synes nemlig Egho mere og mere ligner et ringvrag som kender træneren og ikke en der længere gør en forskel.
"Sofatræner" jeg kan ikke mere enig ang. Egho, det har været mig en gåde hvad den mand laver i start 11 gang på gang. Har skrevet op til flere indlæg på Hvidovre IF hjemmeside, men Retov har aldrig haft lyst til komme med en forklaring på hvad Egho opgave er på holdet ?..
Egho’ s indsiiftning var rent til grin!
Det sås tydeligt at Retov ikke ville risikere noget og kørte med det sikre…
De skulle være gået helhjertet efter de tre point og skiftet offensivt ind!
1.division er for de defensive, og der er simpelthen for få der satser offensivt, troede sgu at Retov mente det seriøst efter 4 kasser sidst mod horsens
Jeg synes egentlig begge hold gjorde, hvad de kunne.

Var på stadion idag, og kan kun sige, at banen var helt til grin. Den var ikke til at spille fodbold på. Jeg tror helt sikkert Hvidovre havde været bedre offensivt på en bedre bane.

Lige før de skulle spille på kunsten på 1964 Park i Brøndby ligesom AB.
Annonce