Snak

Mere indhold efter annoncen
Priserne er på vej op i Superligaen.
Det er på sin vis fint, og også forståeligt når der handles internt, for spillerne uden SL erfaring viser sig ofte at være købt for dyrt (FCK host host).

Meen. så er han heller ikke bedre. Det kan han måske blive, men det vides jo ikke med sikkerhed.
Sådan er det jo altid med unge spillere. Hvis de får den rette tillid og de rigtige udviklingsmuligheder, så er der gode chancer for, at de bliver til noget. Omvendt hvis de ikke får det.

Ofte betales der for en spillers talent. Hvis Hyseni fortsætter udviklingen og ender med at blive landsholdsspiller, så er prisen væsentligt højere, end den er nu.
Ham og Lahdo på kanterne i Brøndby
Fodbold er sjælløst
Annonce