Legende
Snak
Iker Casillas indstiller karrieren
tirs 4. aug 2020
tirs 4. aug 2020
Har aldrig forstået manden der vandt alt inden
for fodbold blev degraderet i real. Han var stadig på toppen, da de hellere vil bruge ham som reserve. Ærgerligt man ikke har set eller hørt så meget til ham siden sit skifte til porto! Klassisk real at behandle sine klublegender på den måde.. Raul og Guti fik heller aldrig deres afsked på en værdig måde!
for fodbold blev degraderet i real. Han var stadig på toppen, da de hellere vil bruge ham som reserve. Ærgerligt man ikke har set eller hørt så meget til ham siden sit skifte til porto! Klassisk real at behandle sine klublegender på den måde.. Raul og Guti fik heller aldrig deres afsked på en værdig måde!
Fan af Calcio Foggia 1920 S.S.D siden 1984
Fan af Sporting Club Toulon siden 1989
Fan af Real Jaén Club de Fútbol, S.A.D siden 1992
Fan af Académica de Coimbra siden 1995
tirs 4. aug 2020
Pimp-c - Iker lækkede flere gange taktikker og startopstillinger til hans kæreste der er journalistisk. Mourinho opdagede dette og tog affære. Er det ok? Jeg skulle mene at de ting der bliver sagt og sker i omklædningsrummet skal blive der. Selvom man er legende har man ikke uendelig snor.
Vil du ikke lige ridse op hvem alle de andre legender real har behandlet som skidt, er?
Vil du ikke lige ridse op hvem alle de andre legender real har behandlet som skidt, er?
Real Madrid C.F. Siden 2000
F.C. København siden 2004
tirs 4. aug 2020
¡Gracias San Iker!
På trods af en lidt ærgerlig afsked som spiller vil han altid være en legende i Real Madrid og ikke mindst den bedste keeper i klubbens historie.
Da han i 2012/13-sæsonen blev sat på bænken af Mourinho, som i stedet spillede med Adán og siden Diego López var Casillas rigtig nok stadig en topmålmand, som Mourinho desværre havde set sig sur på, men i de efterfølgende sæsoner fandt han bare aldrig det niveau, han havde før, og derfor var det fint nok, at han tog et skridt ned ad rangstigen til FC Porto. Det skifte skulle dog nok være sket i 2014 og ikke i ´15, da han i sin sidste sæson i Madrid virkelig så uheldig ud i mange situationer. I stedet burde han være sluttet på toppen med La Décima året før.
På trods af en lidt ærgerlig afsked som spiller vil han altid være en legende i Real Madrid og ikke mindst den bedste keeper i klubbens historie.
Har aldrig forstået manden der vandt alt inden
for fodbold blev degraderet i real. Han var stadig på toppen, da de hellere vil bruge ham som reserve.
Da han i 2012/13-sæsonen blev sat på bænken af Mourinho, som i stedet spillede med Adán og siden Diego López var Casillas rigtig nok stadig en topmålmand, som Mourinho desværre havde set sig sur på, men i de efterfølgende sæsoner fandt han bare aldrig det niveau, han havde før, og derfor var det fint nok, at han tog et skridt ned ad rangstigen til FC Porto. Det skifte skulle dog nok være sket i 2014 og ikke i ´15, da han i sin sidste sæson i Madrid virkelig så uheldig ud i mange situationer. I stedet burde han være sluttet på toppen med La Décima året før.
Fan af: Real Madrid C. F.
Sympatiserer med: AaB, Hamburger SV, Stevenage & Hobro
(Man kan kun være fan af 1 hold).
tirs 4. aug 2020
Emilio Butragueño Santos
Rafael Gordillo
Uli Stielike
Fernando Hierro
José Miguel González Martín del Campo
José María Gutiérrez
Raúl González
Ignacio Zoco
Rafael Gordillo
Uli Stielike
Fernando Hierro
José Miguel González Martín del Campo
José María Gutiérrez
Raúl González
Ignacio Zoco
Fan af Calcio Foggia 1920 S.S.D siden 1984
Fan af Sporting Club Toulon siden 1989
Fan af Real Jaén Club de Fútbol, S.A.D siden 1992
Fan af Académica de Coimbra siden 1995
tirs 4. aug 2020
En af tidens største keepere.
Fremtidens spanske målmænd har nogle kæmpe sko og skulle træde i!
Fremtidens spanske målmænd har nogle kæmpe sko og skulle træde i!
tirs 4. aug 2020
Jeg har hørt rygter om at han er blevet ansat i Real, i en form for rådgiver rolle. Er der nogen der har oplysninger om det?
Rigtig mange af de legender du nævner Pimp-c arbejder idag i Real, så at behandle dem som skidt er nok at strække den.
Men det var en grim afsked med Iker, som står de fleste Madridistas hjerte nært. Håber man kan rode bod på det nu, med en ny stilling til en af de absolut bedste målmænd i historien.
Rigtig mange af de legender du nævner Pimp-c arbejder idag i Real, så at behandle dem som skidt er nok at strække den.
Men det var en grim afsked med Iker, som står de fleste Madridistas hjerte nært. Håber man kan rode bod på det nu, med en ny stilling til en af de absolut bedste målmænd i historien.