@Pimp-c
Der er en meget simpel forklaring på dit spørgsmål. Real Madrid blev engang ramt af en cancer kendt under navnet José Mourinho. En fejlvalgt manager, der kom til Real med sin naturligt barnagtige væremåde og hans evne til at skabe massiv uro i medierne, for ikke at sige i et omklædningsrum. Iker blev uretfærdigt frosset ude under Mourinho´s ledelse og fik aldrig den værdige afsked som han havde fortjent... Alt i alt fortjente han at stoppe karrieren på Santiago Bernabeu, men sådan skulle det altså ikke være. Dog er jeg ekstastisk for hans retur til Kongeklubben og for hans nye rolle. Ser ham meget gerne som en fremtidig manager eller målmandstræner i klubben.
Alt i alt et kæmpe tak til historiens bedste målmand. Vi snakker her om en mand som gang på gang reddede holdet, da vores bagkæde dengang ikke var ligeså stabil som den vi har haft i denne sæson. Et massivt ikon og én af verdens største legender i både klubbens og fodboldens historie. Tusind tak for alt Iker <3
Der er en meget simpel forklaring på dit spørgsmål. Real Madrid blev engang ramt af en cancer kendt under navnet José Mourinho. En fejlvalgt manager, der kom til Real med sin naturligt barnagtige væremåde og hans evne til at skabe massiv uro i medierne, for ikke at sige i et omklædningsrum. Iker blev uretfærdigt frosset ude under Mourinho´s ledelse og fik aldrig den værdige afsked som han havde fortjent... Alt i alt fortjente han at stoppe karrieren på Santiago Bernabeu, men sådan skulle det altså ikke være. Dog er jeg ekstastisk for hans retur til Kongeklubben og for hans nye rolle. Ser ham meget gerne som en fremtidig manager eller målmandstræner i klubben.
Alt i alt et kæmpe tak til historiens bedste målmand. Vi snakker her om en mand som gang på gang reddede holdet, da vores bagkæde dengang ikke var ligeså stabil som den vi har haft i denne sæson. Et massivt ikon og én af verdens største legender i både klubbens og fodboldens historie. Tusind tak for alt Iker <3