Snak

Mere indhold efter annoncen
Randers skal vinde den kamp 9 ud af 10 gange. Vejle har 20 gode minutter, for så derefter at være elendige. VB og Fredericia rykker ned.
Haha, ok Hr. OB. Helt objektiv din mening🤣
OB og Fredericia er selfølgelig favoritter til nedrykning når man lige er kommet op, hvilket er helt naturligt. Vi har også været favoritter de sidste 2 sæsoner, men VB etablere sig i år og stiler højere. Ingen grund til at projicere din usikkerhed over på andre. Nyd sæsonen, håber det går godt for jer i Ådalen👍
Annonce