Dum og misvisende overskrift…
Snak
Imponeret Bertelsen: Vejle spiller som dansk mester
man 21. jul 06:45
Randers-træner Rasmus Bertelsen storroser Vejle Boldklub og fansene for det udtryk, der søndag blev vist i sæsonpremieren.
Læs hele nyheden her
man 21. jul 08:29
@Januar:
Undskyld mig, men hvor adskiller overskriften sig fra citatet i artiklen?
Jeg oplever tit, at overskrifter er misvisende og indeholder en del clickbait. Jeg kan dog ikke få øje på, at det skulle være tilfældet her.
Undskyld mig, men hvor adskiller overskriften sig fra citatet i artiklen?
Jeg oplever tit, at overskrifter er misvisende og indeholder en del clickbait. Jeg kan dog ikke få øje på, at det skulle være tilfældet her.
Redigeretman 21. jul 08:45
Må også melde mig enig i at overskrift og artikel passer sammen. Indrømmer at jeg i starten også troede det var clickbate da han nævner at det er tilskuerne, men da han efterfølgende nævner udtryk, spil og spillere, så virker det til at han både mener spillet på banen og kampen som en helhed.
man 21. jul 09:14
Når man læser overskriften vil jeg da tro, at 100 ud af 100 tror, at Bertelsen taler om kampen mod Randers i går og ikke om sidste sæson. Men overskriften havde jo ikke været interessant, hvis der havde været tilføjet “i sidste sæson”…
man 21. jul 09:26
I øvrigt siger Bertelsen følgende: “Vejle spillede, som var de danske mestre i sidste sæson” og i overskriften står der følgende: “Vejle spiller som dansk mester”. Det synes jeg ikke er det samme😉. Jeg så ikke kampen i går, men klikkede på artiklen ud fra, at overskriften handlede om kampen i går (er i hvert lige nu knap så interesseret i, hvordan Vejle spillede i sidste sæson…).
man 21. jul 09:30
Enig han siger jo slet ikke de spiller som dansk mester nu, som overskriften antyder.
Og i virkeligheden bruger han vel mest den ros der nu kommer, til at rose sit eget hold, ved at nævne de var klar til at møde det ;-)
Og i virkeligheden bruger han vel mest den ros der nu kommer, til at rose sit eget hold, ved at nævne de var klar til at møde det ;-)
Redigeretman 21. jul 10:35
Kjente jeg trengte en kaffe til å fordøye overskriftene på morningen. Brommapojkarna spiller har Real Madrid nivå og Vejle som danske mestere :-)
#Bodø/Glimt #ManUnited
#Weareinlove
man 21. jul 10:41
Hvis RBs brug af metafor er det største problem i jeres morgen, er der vidst ikke meget at klage over, hva? :D
Redigeretman 21. jul 10:55
Det, Berthelsen siger, er, at Vejle startede kampen godt i et højt tempo og med godt kombinationsspil, og at VB på den måde lignede et hold med den selvtillid og det overskud, der karakteriserer et mesterhold. Det er måske at tage munden lidt fuld, men både spillet og stemningen i Nørreskoven var høj klasse de første 20-25 minutter, hvorefter RFC kom med i kampen og fik deres eget spil til at fungere.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
man 21. jul 10:57
@Januar:
Fair nok. Jeg er dog ikke enig med dig. Jeg forstod det netop som om, at de i går spillede som om de var mestre - underforstået at de blev mestre sidste sæson. Så jeg ser ingen diskrepans mellem udtalelsen og overskriften overhovedet.
Men fair nok hvis du og andre har læst det anderledes.
I øvrigt siger Bertelsen følgende: “Vejle spillede, som var de danske mestre i sidste sæson” og i overskriften står der følgende: “Vejle spiller som dansk mester”. Det synes jeg ikke er det samme😉.
Fair nok. Jeg er dog ikke enig med dig. Jeg forstod det netop som om, at de i går spillede som om de var mestre - underforstået at de blev mestre sidste sæson. Så jeg ser ingen diskrepans mellem udtalelsen og overskriften overhovedet.
Men fair nok hvis du og andre har læst det anderledes.