Snak

Mere indhold efter annoncen
tillykke med pladsen i conference League, altid godt at have flere hold med i europæisk fodbold.....
De er videre, er vel målet. Så planen er lykkedes.
Kun 2 hold til at hente point til DK....
Og så går en del og påstår at dansk fodbold er foran Skotsk.
Kilmarnock er elendige i år.
Og havde en usædvanlig subtop sæson i sidste.

Men på den positive side, så burde FCK have ok muligheder i Conference League.
Det som er tilbage når alle danske hold har været i kamp i Europæiske kampe, er at der kun er et hold som kvalificerer sig - og det er FCK.
Bevares, FCM skal spille Europa League, men det er en back up for at de ikke klarede at spille sig igennem til CL. De kvalificerede sig som sådan ikke.
Det er ved at være pinligt.
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er sgu lidt komisk når folk går i spåner over FCK ikke vinder med 4-5 mål over Kilmarnock. Jaja det er da et dårligere hold og et hold FCK skal slå, men så er det altså heller ikke værre. Det samme med FCM.

Vi har 2 hold i Europa det er sgu mere de andre hold i DK vi skal kigge på som næsten aldrig kvalificerer sig år efter år.
Han vrøvler videre, fumler rundt og håber det går. Hvornår skal Fck have en ordentlig træner.
Neestrup 🍿🍿🍿
Det er fedt FCK går videre, stort tillykke - og der er heller ingen tvivl om det var fortjent mod et elendigt hold.
Men tæt på perfekt - ah det synes jeg er at gradbøje den, i første kamp skulle der lidt dommerhjælp til at komme igang og i går vaklede man alt for længe.
Det perfekte er man er videre, men det er ved at være tiden, man finder tilbage til sit spil, og FCK gejsten en halvskarp modstander som FCN skilte jo fuldstændig de bovlamme løver ad, så møder man andre hold med kvalitet sker det samme.
Neestrup i spillet 1-1 imod et lorte hold! Nej det er fandme ik godt. Så ved sgu ik Hva kamp han så. Men i er videre og det er det som talte. Bum færdig videre.
Men hvis man spiller sådan der i superligaen ja så vinder du da ik mange kampe
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Annonce