Snak

Mere indhold efter annoncen
Hans sans for et godt niveau er jo helt skævt. Den udtagelse burde jo give ledelsen et hint om, at han skal ud nu
Det vigtigste var sgu da at FCK gik sikkert videre. Det er ikke nogen skønhedskonkurrence.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Neestrup har fuldstændig ret. Den sidste time havde skotterne intet. Vi skal bare score på chancerne.
Undskyld mig, men er det virkeligt den der dna som FCK altid råber så højt om?! For mig lyder det mere som en taber-mentalitet, og meget ringe spin, efter en overordentlig sløj omgang fodbold…. Tag jer dog sammen istedet for at se jer selv som ofre for at være et hold der er forventet til at vinde. Nees, du begynder at være pinlig at høre på!
X
Mere indhold efter annoncen
Annonce
I næsten hvert eneste interview med Neestrup køber han ikke præmissen. Han lyder presset.
“ Det er Biden/Harris taktikken.

Bare bliv ved med at påstå at alt er godt, så skal det nok gå. “

Hvis alternativet er at få en træner der råber snyd og korruption hver gang holdet taber, ved jeg da godt hvad jeg ville vælge.
De sidste 60 minutter var magiske.
Det var næsten som at se at se Rinus Michels Ajaxhold med totalfodbold i slutningen af 60erne eller Brasilien i 1970.
Ren joga bonito fra FCK.
Benægt benægt benægt….. og hvis det ikke virker…. Lyv lyv lyv Helt sikkert Neestrup :-D
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Hvis alternativet er at få en træner der råber snyd og korruption hver gang holdet taber, ved jeg da godt hvad jeg ville vælge.

At vælge Harris taktikken skriger "Beta male"
En stemme på Mette Frederiksen ER en stemme for åben krig med Rusland
Annonce