Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvilken kamp så han?
Han skulle gå en tur i Louis Nielsen - Han trænger til briller
Det var næsten som at se at se Rinus Michels Ajaxhold med totalfodbold i slutningen af 60erne eller Brasilien i 1970.

99% af folk her på siden kender intet til dine eksempler.
En stemme på Mette Frederiksen ER en stemme for åben krig med Rusland
det lyder som en kommentar fra en træner der har fyresedlen hængende lige over hovedet og som med næb og klør forsøger at klistre sig til stolen.
Anderledes kan det ikke tolkes.
"Hvis alternativet er at få en træner der råber snyd og korruption hver gang holdet taber, ved jeg da godt hvad jeg ville vælge."
Der findes vel andre alternativer, end skvaldrende positiv psykologi og paranoid rambling? I indeværende tilfælde ville jeg nok have foretrukket at Neestrup erklærede sig tilfreds med de sidste 60 minutter, fremfor at kalde dem tæt på perfekt - ligesom han undlod at kalde de 30 første for katastrofale.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8
Ikke den kamp jeg så. syntes det er endnu en virkelighedsfjen udtalelse fra Nees.
Glad nu?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fair nok kommentar. De løste opgaven i et tæt pakket program. Det er vel sådan set heller ikke en træners opgave at tale sit hold ned. Han værner vel om sit hold som alle andre dygtige trænere.
Gider folk ikke læse artikler længere? Man ser en overskrift og skynder sig så at kommentere på den.
Neestrup snakker om, at kvalifikation til Europa, er som andres nedrykningskamp. At det er den hurdle man skal over hver sæson, for at sæsonen bliver en succes. I hvert fald indtil videre en succes.
Derfor bliver de kampe også forkrampede, hvor imod man pludselig spiller frigjort mod f.eks. Bayern München.
Så her snakker han om den reaktion, der er i holdet, efter at successen hviler på et halmstrå. Så spiller holdet en times fodbold, hvor de er rolige og komfortable. Og i sidste ende kvalificerer sig igen, som altid, til europæisk gruppespil.
I FCKs nuværende forfatning og med det, der lige nu var muligt, er det så ikke perfekt?
Kunne der opnås mere? Næ...
Tæt på perfekt?

Er der en der lige gider hive Neestrup til side og lave lidt forventningsafstemning?

Det er godt nok ikke særlig FCK´sk det der. - og det er en skam.
🇩🇰FCK
FCK har dygtige spillere, men de er et lortehold og har en elendig træner.
Gider folk ikke læse artikler længere? Man ser en overskrift og skynder sig så at kommentere på den.
Neestrup snakker om, at kvalifikation til Europa, er som andres nedrykningskamp. At det er den hurdle man skal over hver sæson, for at sæsonen bliver en succes. I hvert fald indtil videre en succes.
Derfor bliver de kampe også forkrampede, hvor imod man pludselig spiller frigjort mod f.eks. Bayern München.
Så her snakker han om den reaktion, der er i holdet, efter at successen hviler på et halmstrå. Så spiller holdet en times fodbold, hvor de er rolige og komfortable. Og i sidste ende kvalificerer sig igen, som altid, til europæisk gruppespil.
I FCKs nuværende forfatning og med det, der lige nu var muligt, er det så ikke perfekt?
Kunne der opnås mere? Næ...


Tak Schmeity!

Hvor er jeg træt af alle de brugere, som ikke forstår, at tingene skal sættes i perspektiv. Men det er selvfølgelig en dejlig simpel måde at se på tingene, hvis man ikke kan kapere at at holde flere bolde i luften på en gang.
KB for altid. FCK af nød... Jeg forstår ikke had til andre danske klubber, og jeg holder med dem alle i Europa.
Annonce