What
Snak
Imponeret Neestrup: Det var tæt på perfekt
fre 30. aug 2024
Efter en hektisk start fik FC København bedre styr på tingene mod Kilmarnock torsdag aften, og særligt den sidste time er cheftræner Jacob Neestrup stærkt tilfreds med.
Læs hele nyheden her
fre 30. aug 2024
Av, av, av!
Nu står FCK i en turnering, hvor det hele bliver som nedrykningskampe pga. kvaliteten af hold og presset på FCK. Alt andet end mindst en kvartfinale er kritisabelt. Det bliver forkrampet og uforløst.
FCK er en skygge af sig selv lige nu.
Nu står FCK i en turnering, hvor det hele bliver som nedrykningskampe pga. kvaliteten af hold og presset på FCK. Alt andet end mindst en kvartfinale er kritisabelt. Det bliver forkrampet og uforløst.
FCK er en skygge af sig selv lige nu.
fre 30. aug 2024
Tæt på perfekt… var det kampen i går, de spillede som en pose nødder, vavro ligner ikke en der gider noget som helst, vi blev trykket så langt ned og de dødbolde vi havde blev alle cleared og i vores eget felt var de farlige.
Falk ligner en skygge af sig selv, ingen tager ansvar og viser de nye vej…. Der er så meget at pege finger af i spillet både europæriske og hjemmelavet kampe.. Tæt på perfekt, min bare …
Altid hvid og blå, Forza FCK.....
Et kæmpe stort tak til Ståle & Don ø..
fre 30. aug 2024
Håber virkelig der er gået noget tabt i oversættelsen her.
Har meget svært ved at se det perfekte i går.
Eneste opløftende er at man igen kvalificerer sig til et europæisk gruppespil - men altså i 3 division.
Meget har ændret sig i FCK og stort set ikke noget til det bedre
Har meget svært ved at se det perfekte i går.
Eneste opløftende er at man igen kvalificerer sig til et europæisk gruppespil - men altså i 3 division.
Meget har ændret sig i FCK og stort set ikke noget til det bedre
Trøjer i klædeskabet:
Barcelona - Laudrup
Ajax - Laudrup
Tottenham Hotspur
DBU landskamptrøje
FC København
Brøndby IF
Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)
fre 30. aug 2024
Huha en 3. Plads i sidste sæson og nu glad for at være i Anders And cuppen…nye tider for Nordens stolthed
fre 30. aug 2024
FCK’s tilgang normalt til europæiske kampe i chl er jo de er underdogs, og derfor kan spille afventende med en solid defensiv, som Nees siger.: “De bedste kampe var mod de bedste. For du kan spille med en helt, helt anden frigjorthed og løssluppenhed” . Nu er det “kun/bare” cl hvor de sammen med Chelsea er nogen af dem med højst ranking, så det er ikk de bedste de skal møde nu.
Jeg håber for alt i verden fck og fcm kan høvle så mange point ind, som vi andre kan få glæde af. (Og muligvis ødelægge også). Så det er ikk for a bashe fck, det er blot en observering af deres spil nu, tidligere og anden slags modstand i Europa end normalt.
Moral er godt.....
fre 30. aug 2024
Man kan kun undres over hvad han har set..
Det blev bedre i løbet af kampen, granted, men FC startede vitterlig kampen som pis - der er så mange spillere der ikke tror på gameplanen eller taktikken, at de konstant står for langt fra deres markering eller forkert ift. den næste aflevering.
Det ville klæde FCK at stoppe med at kalde ting for perfekte / gode, før vi har sat en kamp sammen hvor det reelt set var tydeligt.. det har det IKKE været.
Det blev bedre i løbet af kampen, granted, men FC startede vitterlig kampen som pis - der er så mange spillere der ikke tror på gameplanen eller taktikken, at de konstant står for langt fra deres markering eller forkert ift. den næste aflevering.
Det ville klæde FCK at stoppe med at kalde ting for perfekte / gode, før vi har sat en kamp sammen hvor det reelt set var tydeligt.. det har det IKKE været.