Ja dum er han sku, har intet begreb om fodbold, det ødelægger mere end det gavner. Fair nok hvis temperaturen er meget høj, det har dog aldrig været et problem ved 22 grader som der åbenbart er ved flere kampe da der er airconditionanlæg på stadion.
Så jo, det handler om penge, mere dumme er os elskere af fodbold altså ikke.
Håber ikke tiltaget kommer til andre turneringer.
Er der dog ikke nogen som kan slå ham infantil af pinden, men måske det ikke vil blive meget bedre.
Kun de bedste er gode nok.
FCR - Brøndby - Bayern Munchen - PSG - Real Madrid - Napoli