Så skal det vel afvikles om vinteren igen - håbløst...
Snak
tirs 31. okt 2023
- Danmark bør trække sig fra VM i 2034 omgående! -
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/vm/slaar-fast-danmark-boer-traekke-sig-fra-vm-i-2034
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/vm/slaar-fast-danmark-boer-traekke-sig-fra-vm-i-2034
tirs 31. okt 2023
FIFA og UEFA er ikke helt det samme…
Det er korrekt
https://www.youtube.com/watch?v=vFLHZSQfW7A
"Mr. Speaker, when even the opponent failed to score, Maguire would score for them"
He became the biggest threat at the centre of Man Utd defence. Tackling Man Utd players and giving assist to opponents
tirs 31. okt 2023
Tillykke med dagens absolut dummeste indlæg, hvilket ikke siger så lidt.
Manden er pro-russer.
gunner since 94’
tirs 31. okt 2023
Det er simpelthen så ulækkert det her!! håber satme en uafhængig instans ka dykke dybere ned i det her de tager jo pis på hele verdenen alt imens de smiler pænt til os.
Det SKAL simpelthen boycottes det vm
Det SKAL simpelthen boycottes det vm
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\"
Liverpool FC siden 1996. JFT97.
https://imgur.com/a/RJzhg
Redigerettirs 31. okt 2023
@ Wanks
Det tåler jo ingen sammenligning. USA er på ingen måde perfekt. Men USA har trods alt gjort meget godt for verden og dens befolkninger. Saudi Arabien not so much. Bl.a. kan vi jo takke amerikanerne for, at vi i Vesteuropa har levet i demokratier med velstand og udstrakte frihedsrettigheder, men østblokken levede i armod og undertrykkelse. Ja, meget kunne være bedre i USA, og med et muligt come back til Trump kan demokratiet igen komme under pres. Det er en splittet og dysfunktionel nation med mange problemer. Også på menneskerettighedsområdet. Men der er dog forsat meget lang vej til saudiske tilstande med enevælde, offentlige henrettelser osv.
Det tåler jo ingen sammenligning. USA er på ingen måde perfekt. Men USA har trods alt gjort meget godt for verden og dens befolkninger. Saudi Arabien not so much. Bl.a. kan vi jo takke amerikanerne for, at vi i Vesteuropa har levet i demokratier med velstand og udstrakte frihedsrettigheder, men østblokken levede i armod og undertrykkelse. Ja, meget kunne være bedre i USA, og med et muligt come back til Trump kan demokratiet igen komme under pres. Det er en splittet og dysfunktionel nation med mange problemer. Også på menneskerettighedsområdet. Men der er dog forsat meget lang vej til saudiske tilstande med enevælde, offentlige henrettelser osv.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
tirs 31. okt 2023
Tillykke til infantino med afviklingen af de sidste rester af noget der ligner demokrati i fifa, stod det til mig melder uefa sig ud af fifa
tirs 31. okt 2023
Du kan hverken stole på UEFA eller FIFA.
https://www.youtube.com/watch?v=vFLHZSQfW7A
"Mr. Speaker, when even the opponent failed to score, Maguire would score for them"
He became the biggest threat at the centre of Man Utd defence. Tackling Man Utd players and giving assist to opponents