Knyt, ulækre mandsling. Du har ødelagt Fifa (som Sepp Blatter m. fl. allerede havde bragt i knæ) og dine olievenner smadrer de europæiske ligaer.
Snak
Redigerettirs 31. okt 2023
Bliver nysgerrig... jeg er selv modstander af tildelingen og de mange forkastelige ting som sker i moderne fodbold, men hvor mange herinde gør reelt set noget andet end at skrive sin brok ned i en ja, ligegyldig tråd?
Jeg har droppet streaming og herrelandsholdet. Mit fodboldindtag sker via skriftlige medier, momentvise stadionbesøg og highlights på eksempelvis DR. Jeg siger ikke at jeg er en helgen for det er jeg bestemt ikke, men jeg prøver dog at vise min utilfredshed. Det kunne være pokkers dejligt om andre fulgte trop for jeg savner da at se fodbold (med god samvittighed).
Jeg vil gerne facilitere en tråd eller lign. for vitterligt bekymrede individer, men min fordom tillader mig kun at tro på, at jeg er en blandt få her på sitet.
Jeg har droppet streaming og herrelandsholdet. Mit fodboldindtag sker via skriftlige medier, momentvise stadionbesøg og highlights på eksempelvis DR. Jeg siger ikke at jeg er en helgen for det er jeg bestemt ikke, men jeg prøver dog at vise min utilfredshed. Det kunne være pokkers dejligt om andre fulgte trop for jeg savner da at se fodbold (med god samvittighed).
Jeg vil gerne facilitere en tråd eller lign. for vitterligt bekymrede individer, men min fordom tillader mig kun at tro på, at jeg er en blandt få her på sitet.
tirs 31. okt 2023
Ja smart at lade 3 kampe spille i Sydamerika i 2030, så kan de pludselig ikke afholde VM i 2034. Det stinker af aftalt spil, vi mangler kun at en journalist finder den gigantisk sum penge på en konto Infantino har fået 😣😖😝
tirs 31. okt 2023
Klam beslutning af en klam organisation ledet af en klam person, om at afholde et VM i et klamt land, igen.
Der betales ved kasse 1 til konto Infantino.
Der betales ved kasse 1 til konto Infantino.
Trøjer i klædeskabet:
Barcelona - Laudrup
Ajax - Laudrup
Tottenham Hotspur
DBU landskamptrøje
FC København
Brøndby IF
Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)
tirs 31. okt 2023
Boykot den lortesport. Via de sociale medier skulle det koordineres at folk boykottede hele kortet. Opsagde deres tv abb, sæsonkort, udeblivelse fra stadion og intet løb af spillertrøjer .. fodbolden tilbage til folket.
tirs 31. okt 2023
Allerede under VM i Qatar blev det tydeligt, at Infantino (FIFA´s præsident, red.) næste store mål var Saudi-Arabien. Han ser åbenbart en masse muligheder for FIFA økonomisk.
Saudi-Arabien fik i januar – uden nogen form for diskussion – tildelt et klub-VM, som skal afholdes senere i år i december. Så det er den nye store spiller i FIFA’s univers.
Mammon styrer FIFA og UEFA.
Saudi-Arabien fik i januar – uden nogen form for diskussion – tildelt et klub-VM, som skal afholdes senere i år i december. Så det er den nye store spiller i FIFA’s univers.
Mammon styrer FIFA og UEFA.
https://www.youtube.com/watch?v=vFLHZSQfW7A
"Mr. Speaker, when even the opponent failed to score, Maguire would score for them"
He became the biggest threat at the centre of Man Utd defence. Tackling Man Utd players and giving assist to opponents
tirs 31. okt 2023
Har du penge ja så får du tildelt slutrunder uanset hvordan du som stat behandler din befolkning. Det har FIFA bestemt. At fylde Infantinos dybe lommer vejer tungere end menneskerettigheder. Det er set før, så et eller andet sted bør vi ikke undre os overhovedet. Samtidig kan vi se frem til en gentagelse af de menneskelige omkostninger når der skal opføres nye stadions i ørkenstaten. Igen noget som ikke er FIFA´s bord siger de. Alt er godt så længe man kigger den anden vej.
tirs 31. okt 2023
Det dyrest købte VM nogensinde. Gad vide om de fortsætter de massive opkøb af spillere de kommende 11 år.
I det mindste er der da nogle som får det lidt bedre i SA. Men det er ikke en sejr for fodbolden, bliver sikkert et vinter VM igen.....
Men puha jeg har det stramt med ham Infantino. Gu ved hvor meget kan scorer til sine hemmelige og beskyttede Schweiziske bankkonti.
I det mindste er der da nogle som får det lidt bedre i SA. Men det er ikke en sejr for fodbolden, bliver sikkert et vinter VM igen.....
Men puha jeg har det stramt med ham Infantino. Gu ved hvor meget kan scorer til sine hemmelige og beskyttede Schweiziske bankkonti.
tirs 31. okt 2023
Den "mand" har bare ingen skam i livet
VM i Iran bliver vel det næste ...
VM i Iran bliver vel det næste ...
Vi må aldrig glemme den missede kvalifikation til VM 2026 - hvis vi glemmer risikerer vi at gentage katastrofen