Snak

Mere indhold efter annoncen
Ha, ha ja det er så det eneste sted der ikke holder VM i 2034.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
"Det mest deprimerende ved hele denne misere er, at det meste af verden er fuldstændig ligeglad med, hvordan Saudi Arabien har købt sig til dette VM."

Korruptionen i FIFA har stået på meget længe; gå f.eks. tilbage til 2006, hvor en del indikerede at tyskerne havde købt sig til VM - og husk Blazer´s erkendelser i 2013 (konspiration, underslæb, returkommissioner m.m.).

Fodbolden har længe været til salg.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8
Det eneste positive er at de har gjort korruption ekstra åbenlys med Sydamerika/Europa/Afrika turneringen. Så folk kan ikke bare smide racisme-kortet når det udpeges hvor fuldstændig til grin det her VM er. Håber at det også huskes om 11 år, hvordan det hele gik for sig.

Fucking til grin. VM og Champions League er fuldstændig uinteressant i dag.
Liverpool FC Brøndby IF AZ Alkmaar RAC Valladolid FC Porto Internazionale?
Føj
Norge har boikottet alle VM sluttrunder siden 1998, av forståelige grunner, tror ikke det blir annerledes i 2034;)
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hold nu op.

VM kommer sgu da ikke til Saudi Arabien.

Om 11 år?

Hvorfor tror I han melder ud som han gør?

Det er da kun for at der skal komme alternativer. Reglerne bøjer man til lejligheden. Don´t worry. Jeg tager sjældent fejl og satser gerne en årgangs Margaux på at SA ikke får det værtsskab.

Læs nu inden ad venner.

Men det er da cute at I er klar med kampagnen igen. Denne gang tror jeg bare min hamster kunne vinde den diskussion. I sit bur. Under halmen.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Ræk mig lige brækspanden
årgangs Margaux

Hvad skulle det ellers være? Non-vintage?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Et hav af lande med krigsforbrydelser, brud på Folkeretten o.m.a. på samvittigheden har gennem historien afholdt både VM og EM i fodbold. Til sommer er det bl.a. USA, som både er besættermagt, krigsforbryder, kupmager, torturansvarlig og indehaver af verdens største fængselsbefolkning, der skal promovere storkapitalens leg med den runde. Sammenblandingerne af sport og politik sker i dén grad på et selektivt grundlag.

Tom, Tom, Tom....husk nu at "vores" - Vestens relation til USA bedst kan beskrives som Franklin D. Roosevelts udtalelse om Somoza Snr.

Brasil: Flamengo, Vasco, Fluminense, Botafogo (100% Carioca) Rio > Säo Paulo MENGÃO TRI DA AMÈRICA: https://www.youtube.com/watch?v=1RlVt8zJhXQ
penge penge penge. de har betalt sig frem som de gør med alt.
Annonce