Snak

Mere indhold efter annoncen
Denne gang har vi jo god tid til at boykotte lortet.


Det kommer ikke til at ske, de færreste ved hvad SA står for, og er sådan set ligeglad med landet... Det skete ikke i Qatar, så tror jeg næppe det sker i SA.

FIFA og UEFA er ikke til at stole på
https://www.youtube.com/watch?v=vFLHZSQfW7A "Mr. Speaker, when even the opponent failed to score, Maguire would score for them" He became the biggest threat at the centre of Man Utd defence. Tackling Man Utd players and giving assist to opponents
Tilbage står vi som minoriteter i visse dele af Europa og føler, at fodbolden mister al sin folkelige appel og har reelt mistet den store oplevelse, VM engang var.


Man kan vende den og sige, at Europæerne har bygget SAs drømme om fodbold VM.. alt i SA er bygget udefra, det er et nomade folk med sindssyge drømme udefra.
https://www.youtube.com/watch?v=vFLHZSQfW7A "Mr. Speaker, when even the opponent failed to score, Maguire would score for them" He became the biggest threat at the centre of Man Utd defence. Tackling Man Utd players and giving assist to opponents
[quote]Det er da kun for at der skal komme alternativer. Reglerne bøjer man til lejligheden. Don´t worry. Jeg tager sjældent fejl og satser gerne en årgangs Margaux på at SA ikke får det værtsskab.

Læs nu inden ad venner.
[/quote]

sagde du også det samme om Qatar? Jeg tror Infantiono´s bankkonto, og mange andres pung siger noget andet.
https://www.youtube.com/watch?v=vFLHZSQfW7A "Mr. Speaker, when even the opponent failed to score, Maguire would score for them" He became the biggest threat at the centre of Man Utd defence. Tackling Man Utd players and giving assist to opponents
Så længe ingen andre end SA har budt på VM 2034 så vil det naturligvis gå til SA. Vi kan være nok så meget imod endnu et ørkenstat VM, men hvis der intet alternativ er at stemme på så virker det temlig nytteløst.

Hvis der kan findes beviser på at SA har betalt andre for at undlade at byde på VM eller for at trække deres bud, så måske kunne der laves en ny budrunde hvor SA bliver udelukket fra at komme med et bud. Måske.
Nu er jo nesten alle potensielle søkere utelukket fra å by når Nord-Amerika arrangerer neste VM, mens VM i 2030 skal arrangeres på tre kontinenter. Når Australia har trukket sin søknad så ligger veien helt åpen for SA i 2034.
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Norge har boikottet alle VM sluttrunder siden 1998, av forståelige grunner, tror ikke det blir annerledes i 2034;)


Hehe

Tænk hvis Norge for første gang siden 1998 kvalificerede sig til VM (i Saudi Arabien) - og så efterfølgende var nødsaget til at boykotte det af ideologiske årsager.

Vi må aldrig glemme den missede kvalifikation til VM 2026 - hvis vi glemmer risikerer vi at gentage katastrofen
"husk nu at "vores" - Vestens relation til USA bedst kan beskrives som Franklin D. Roosevelts udtalelse om Somoza Snr."

He may be a son of a bitch, but he´s our son of a bitch.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8
+1 Tom Wanks!!
100% enig og spot on udtalelse.
Man er både blind og naiv hvis man mener andet!
Siempre Madrid!
Annonce