Denne gang har vi jo god tid til at boykotte lortet.
Det kommer ikke til at ske, de færreste ved hvad SA står for, og er sådan set ligeglad med landet... Det skete ikke i Qatar, så tror jeg næppe det sker i SA.
FIFA og UEFA er ikke til at stole på
https://www.youtube.com/watch?v=vFLHZSQfW7A
"Mr. Speaker, when even the opponent failed to score, Maguire would score for them"
He became the biggest threat at the centre of Man Utd defence. Tackling Man Utd players and giving assist to opponents