To mænd vi alle elsker og beundrer for deres integritet, kaster ´glans´ over VM.
Hvis der skulle være en gang vi ikke var repræsenteret, så var det denne. Det kan vi godt leve uden.
Hvis der skulle være en gang vi ikke var repræsenteret, så var det denne. Det kan vi godt leve uden.
🇩🇰FCK