Bravo. Virkelig skarpt at indblande den danske regering i det her emne.
Snak
tirs 23. jun 22:25
Hold kæft en gammel overskrift det var vi sku vist føre vm startet at han skul det, altså trump er FIFA’s præsident, håber så meget Iran vinder vm han vil ikke overrak pokalen han vil sige 20 min til at komme ud af usa
tirs 23. jun 23:12
Hvis der skulle være en gang vi ikke var repræsenteret, så var det denne. Det kan vi godt leve uden.
Ikke enig. Jeg savner virkelig at se DK ved det her VM. 🇩🇰🇩🇰
Ikke enig. Jeg savner virkelig at se DK ved det her VM. 🇩🇰🇩🇰
tirs 23. jun 23:12
Stop. Bare stop det her tog!! Hvis ikke publikum buer den orange knallert og Infantilo så langt ud af det Stadium at det kan høres til Europa kaster jeg spontant op på stedet.
ons 24. jun 00:02
Det skal nok blive bizart. Heldigvis tror jeg Taco Trump trækker sig, når han får at vide at han vil blive buhet ud af stadion, som ingen nogensinde er blevet buhet af før. Det tåler Trumps narcissistiske ego ikke.
ons 24. jun 00:18
@Rdsfreja
"Jeg kan godt nævne et værre makkerpar: Mette Frederiksen og Lars Løkke"
Det var dog en yderst ubegavet kommentar. Selvom jeg ikke just er fan af folketingspolitikere generelt, så er Trump og Infantino begge i en helt anden kategori.
"Jeg kan godt nævne et værre makkerpar: Mette Frederiksen og Lars Løkke"
Det var dog en yderst ubegavet kommentar. Selvom jeg ikke just er fan af folketingspolitikere generelt, så er Trump og Infantino begge i en helt anden kategori.