Selvfølgelig skal vinderen da op på scenen og stå. Trump er jo en kæmpe vinder, muligvis den største i historien. Aldrig har man set nogen vinde så meget som ham.
Der burde jo laves en pokal til ham som den absolut mest vindene i historien og her vil VM trofæet jo blegne ved siden af den fornemme hæder.
Håber han får en Madison Square Garden modtagelse!
Der burde jo laves en pokal til ham som den absolut mest vindene i historien og her vil VM trofæet jo blegne ved siden af den fornemme hæder.
Håber han får en Madison Square Garden modtagelse!
Lets talk about Six Baby