Snak

Mere indhold efter annoncen

Infantino bekræfter: Trump overrækker VM-trofæet

tirs 23. jun 20:14

FIFA-præsident Gianni Infantino bekræfter, at Donald Trump vil være til stede ved VM-finalen. Ifølge Infantino skal Trump sammen med FIFA-præsidenten overrække trofæet til vinderen.



Læs hele nyheden her
To mænd vi alle elsker og beundrer for deres integritet, kaster ´glans´ over VM.

Hvis der skulle være en gang vi ikke var repræsenteret, så var det denne. Det kan vi godt leve uden.
🇩🇰FCK
Får virkelig håpe han forlater scenen denne gangen da, idet laget skal heve trofeet og feire. Men har mine sterke tvil.
De er fuldstændigt ækle sammen, de to. Svært ved at nævne et værre makkerpar.
Jeg forsøger at holde mig så objektiv som muligt.
Mon ikke Trump insisterer på selv at få VM-trofæet? Manden har jo en adfærd som en stor baby forklædt som præsident. Eller også får Trump sin helt egen VM-medalje nytrykt til lejligheden fabrikeret i al hast. Én ting fortjener manden: at få en rigtig klovnenæse. Det ville i det mindste klæ’ ham.
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
Jeg kan godt nævne et værre makkerpar: Mette Frederiksen og Lars Løkke
randers fc
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor ikke Mexicos eller Canadas statsoverhoved?
Finalen spilles i USA 🇺🇲🇺🇲🇺🇲
randers fc
Infantino og Trump minder mig faktisk lidt i deres udseende om Gøg og Gokke.
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
De 2 er også legender 👍
randers fc
Så mangler vi bare Iran vinder VM.. Kæft det ville være sjovt
FC København <3
Annonce