Snak

Mere indhold efter annoncen

Ingen Isak i Newcastle-test: For mange spekulationer

lør 19. jul 18:32

Eddie Howe fortæller i nedtakten til 0-4-nederlaget til Celtic lørdag aften, at Alexander Isak blev fravalgt til kampen grundet de mange spekulationer om spillerens fremtid. Han fastslår samtidig, at han forventer svenskeren bliver.



Læs hele nyheden her
Så det nu Arsenal trykker på knappen
FC Unterhaching
Det giver ingen mening at sende nogen hjem pga spekulationer, med mindre der er hold i dem. Ellers er det er jo bare hvad det er, netop bare spekulationer. Hvorfor tage en spiller med for at sætte dem på tribunen under en træningskamp, med mindre der hold i spekulationer så ja, så er det bedre at lade dem blive hjemme. Trænerens handlinger og udtalelser maner ikke rygterne til jorden ellers han havde han da spillet, hvis de ville beholde ham uanset eventuelle bud.
Det giver ingen mening at sende nogen hjem pga spekulationer, med mindre der er hold i dem.

Ah mon ikke Howe og Co har mere styr på det end vi andre har.

Han udtaler jo faktisk at han forventer at Isak bliver.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Så det nu Arsenal trykker på knappen


Er det ikke Liverpool der har været mest omtalt ? Arsenal henter vel Gyokeres??
https://www.youtube.com/watch?v=cL-PeSpXBns
Ah mon ikke Howe og Co har mere styr på det end vi andre har.

Han udtaler jo faktisk at han forventer at Isak bliver.

Hvis Hr Isak ikke kan håndtere at der florerer nogle rygter omkring ham, må han have en lidt svag psyke.

Jeg kan forstå det, hvis der var en anden grund til at holde ham hjemme, såsom en mindre skade eller et personligt anliggende, men det udtaler han jo ikke.
Hvis han forventer at beholde ham, vil han vel gøre som alle andre trænere og opbygge deres spilleres form i preseason.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja mærkelig udtalelse fra Howe.

Der er sgu da spekulationer om spillere hele tiden. Hvad er problemet.
"Han udtaler jo faktisk at han forventer at Isak bliver." Det samme sagde Wenger om Van Persie. Glemmer det aldrig.
- Newcastle har ingen sports chef denne sommer - Eddie Howe og hans bror varetager derfor i høj grad transfer denne sommer

- En af Eddie bedste venner siden teenage årene er... Liverpools Richard Hughes - som Eddie også har arbejdet sammen med i over 20 år.

- Da Eddie Howe og Richard Hughes spillede i Portsmouth fik de en god ven i og stærk relation til... Michael Edwards, der nu har en høj direktørstilling i Liverpool.

Trekløveret Howe, Hughes og Edwards har været tætte og fulgt hinanden siden ungdomsårene. Det må har været nogle ret spændende snakke de har haft om Isak - og fremtiden om deres respektive klubber.
Det er muligt, men Howe har næppe noget som helst at skulle have sagt i forhold til om Isak sælges eller ej, det vil uden tvivl ligge højere oppe hos PIF.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Øj hvor jeg håber han ender som scouser. Det vil være et fantastisk match.
Annonce