Jeg har stadig ikke forstået, hvorfor man ikke spillede de første kampe i dette halvår med et mere sammentømret hold i Brøndby.
Hvorfor ikke vente med at lave den store ændring til efter de her fem runder, hvor der så kommer en mindre pause også kunne man indfører større ændringer.
Ikke at man ikke skulle lave ændringer, men man var ikke nødsaget til at lave så mange ændringer. Hvorfor ikke spille med Alves, Wass og Vallys som en del af den centrale akse også få kørt Dennis, Lahdo og Sow ind i et mere roligt tempo, hvor de kunne få 45 min og komme ind og være afgørende. Slisz virker som en der skulle starte, men man kunne nok godt have ventet med Godfrey til han var tættere på 100 %. Tror også at Frøkjær havde fungeret bedre med mere etableret danske spillere som trods alt har samme uddannelses rejse som ham selv.