Som jeg jo så allerede i går bekræftede. Xavi blev fravalgt grundet bedre match ift U20 coach. Iniesta er egentlig ikke bedste valg. Om der har været egnede profiler ved vi ikke. Håber Marokko besinder sig.
Du skrev i går at de allerede havde lavet aftale med en u20 træner, hvilket jo ikke har noget som helst med Iniesta at gøre. Jeg ved ikke hvad det er du tror du ved og som du mener at du har breaket?