Endnu en åbningskamp for FCM hvor de får dommerhjælp..., sidste år mod Hvidovre, der gav dem 3 point, hvilket med en uafgjort i stedet havde betydet Brøndby mesterskab..., hvordan Krogh kan UNDGÅ at dømme straffe på den første er en gåde, og eneste grund til at AGF får det andet straffe, er at han har dømt frisparket..., havde han selv vurderet den inde i feltet til at starte med, så havde han ikke givet straffe...
Boldklubben Frem 1886 (Spillet og fast foelgende siden jeg var 4 i 1984).