1, halvleg var FCMs gave til AGF for at slå Brøndby og sende mesterskabet til ulvene. Så er vi kvit ;-), og tak for kampen, gode venner.
Snak
fre 19. jul 2024
Vi kan sagtens være med, men det er tydeligt at se at deres indskiftere er et niveau over vores
fre 19. jul 2024
GF skulle have lukket den kamp helt i første halvleg. Også selv om både Krogh og Putros må være de eneste to blinde, der så den kamp sammen.
Mortensen er totalt blind passager og Anderson bruger mere krudt på alt andet end fodbold. De skal erstattes. Kæmpe kamp af Links og næsten lige så godt af alle andre i start 11 bortset fra de nævnte og Hansen, der aldrig har lært at gå ud af sit mål. Håber Leo magter det. Ellers er han et fejlkøb.
Konklusion: GF bliver aldrig en del af top to, så længe man ikke kan lukke en kamp med sådan et spilovertag.
FCM var tydeligt ikke sammenspillede.
Mortensen er totalt blind passager og Anderson bruger mere krudt på alt andet end fodbold. De skal erstattes. Kæmpe kamp af Links og næsten lige så godt af alle andre i start 11 bortset fra de nævnte og Hansen, der aldrig har lært at gå ud af sit mål. Håber Leo magter det. Ellers er han et fejlkøb.
Konklusion: GF bliver aldrig en del af top to, så længe man ikke kan lukke en kamp med sådan et spilovertag.
FCM var tydeligt ikke sammenspillede.
fre 19. jul 2024
Krogh er den dårligste idag, mens AGF misbruger straffespark og store chancer. Mortensen får 5 mil om året og Krogh får max en femtedel.
fre 19. jul 2024
Vi er så flinke ved FCM. Først sikrer vi dem et mesterskab, så brænder vi fandme også et straffespark på dem samt andre store chancer. Ja vi blev snydt for et andet straffe, men det havde vi sikkert også brændt, bare for at være flinke ved FCM! Gal jeg savner kynisme og beslutsomhed imod FCM på hjemmebane, det er jo stort set hver gang at vi er bedst, men smider point. En anden pointe Paddy jeg elsker dig, men tiden er inde til at gå på pension.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
fre 19. jul 2024
Men sidste sæson åbner fik fcm jo også dommerhjælp.
Mon ikke dbu har taget endnu et valg.
fre 19. jul 2024
Jesus Christ, vi skal lukke den her i 1. halvleg. Det er så indlysende, at de vil udligne efter pausen, og vi skulle lave fire mål i 1. halvleg. Satans!
God præstation, men vi skal simpelthen vinde sådan en kamp her! Man kan ikke snakke sig frem i tabellen.
God præstation, men vi skal simpelthen vinde sådan en kamp her! Man kan ikke snakke sig frem i tabellen.
Aarhusianer og glødende AGF-fan siden fødslen.