TV2s dækning var fin. Men hold kæft, hvor stiller værten nogle elendige spørgsmål. Der er ikke mere journalist i hende, end der er hund i hundekiks. Men det vel også brormand, der var bedst til fodbold af de to.
Nielsen redder det hele med nogle fede kommentarer.
Kvinden ved siden af ved jeg ikke, hvem er, og hvorfor hun skulle vide noget om fodbold. Det kan være, hun er god til det, men hun vil utvivlsomt få medaljer til DM I banaliteter.
Nielsen redder det hele med nogle fede kommentarer.
Kvinden ved siden af ved jeg ikke, hvem er, og hvorfor hun skulle vide noget om fodbold. Det kan være, hun er god til det, men hun vil utvivlsomt få medaljer til DM I banaliteter.